افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونا در خراسان رضوی

به گزارش جعبه مهر، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس جدیدترین داده های نرم افزار ماسک، مناطق قرمز کرونایی در استان خراسان رضوی به 18 شهرستان افزایش یافت.

افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، دکتر مهدی قلیان خاطر نشان کرد: هم اکنون 6 شهرستان تایباد، خواف، رشتخوار ،زاوه ، فریمان و صالح آباد خراسان رضوی در شرایط زرد و 9 شهرستان سرخس، باخرز، جغتای، فیروزه، داورزن، چناران، خلیل آباد، کوهسرخ و خوشاب در شرایط نارنجی قرار دارند.

وی گفت: از 33 شهرستان خراسان رضوی ، مشهد و بیشتر شهرستانها در شرایط قرمز کرونایی به سر می برند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه در شرایط حاضر مردم باید ضمن اجتناب از برگزاری مراسم های ترحیم و شادی از حضور در این برنامه ها نیز پرهیز نمایند گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، مردم از برگزاری میهمانی های افطاری پرهیز نمایند و هزینه این مراسم ها را همانند سال گذشته به یاری به نیازمندان اختصاص دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه برنامه های نظارتی نیز همانند گذشته با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و مردم نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مراتب را به سامانه 190 اطلاع دهندافزود: در مشهد و تمامی شهرستان های زیر پوشش ،مراکز منتخب ویژه کرونا فعال و به مراجعین خدمات ارائه می گردد و در صورت تشخیص پزشک مستقر در مرکز، تست کرونا به صورت رایگان از بیماران گرفته می گردد.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9847

به "افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونا در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونا در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید