افزایش مراجعات سرپایی و میزان بستری ها در استان تهران، لزوم تشدید مداخلات در مدیریت بیماری کرونا

به گزارش جعبه مهر، استاندار تهران با اشاره به اینکه اگر در استان تهران به طور مثال 2 شهرستان قرمز داریم به دلیل پیوستگی و نزدیکی شهرستان های استان از همین حالا باید مصوبات ستاد ملی چه در مورد حضور کارمندان و چه در کاهش تجمعات تشدید گردد، گفت: احتیاج است مداخلات در مدیریت بیماری کرونا در استان تهران تشدید گردد.

افزایش مراجعات سرپایی و میزان بستری ها در استان تهران، لزوم تشدید مداخلات در مدیریت بیماری کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران گفت: در ایام تعطیلات نوروز شاهد کاهش فاصله گذاری اجتماعی ،حجم زیاد ترددها و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و به دنبال آن افزایش مراجعات سرپایی و میزان بستری ها در سطح استان تهران بودیم.

وی اضافه نمود: در استان تهران علیرغم همه کوشش های کادر درمان با پیچیدگی های موجود در این استان شاهد شرایط متزلزل و شکننده ای در مدیریت کرونا هستیم. مسئله ای که می طلبد بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کوشش کنیم.

وی ادامه داد: اگر در استان تهران مثلا 2 شهرستان قرمز داریم به دلیل پیوستگی و نزدیکی شهرستان های استان از همین حالا باید مصوبات ستاد ملی چه در مورد حضور کارمندان و چه در کاهش تجمعات تشدید گردد. بر اساس گزارش ها شرایط موجود در استان تهران به گونه ای است که باید بیش از گذشته مداخلات در مدیریت بیماری کرونا تشدید گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9708

به "افزایش مراجعات سرپایی و میزان بستری ها در استان تهران، لزوم تشدید مداخلات در مدیریت بیماری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مراجعات سرپایی و میزان بستری ها در استان تهران، لزوم تشدید مداخلات در مدیریت بیماری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید