تب سنجی از اقدامات مثبت در ورودی قرچک بود

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: اجرای عملیات غربالگری و تب سنجی ورودی شهر از اقدامات مثبت در این شهرستان بود چرا که قرچک مدخل ورودی دشت ورامین است و موقعیت جغرافیایی آن از همه جهات دارای اهمیت است.

تب سنجی از اقدامات مثبت در ورودی قرچک بود

بهمن خطیبی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از شبکه بهداشت و درمان و بررسی اقدامات مربوط به مقابله با ویروس کرونا ضمن تبریک سال نو و تقدیر از خدمات حافظان سلامت مردم، اظهار کرد: اجرای عملیات غربالگری و تب سنجی ورودی شهر از اقدامات مثبت در این شهرستان بود ، چرا که قرچک مدخل ورودی دشت ورامین است و موقعیت جغرافیایی آن از همه جهات دارای اهمیت است.

خطیبی با اشاره به نقش مردم در شکست این بیماری اضافه کرد: حجم قابل توجه پیشگیری از کرونا برعهده خود مردم است، مردم باید مسائل ایمنی را رعایت کنند تا ویروس کرونا گسترش پیدا نکند.

وی گفت: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با دست عموم مردم، شامل کاسب و کارگر و کارمند و … امکان پذیر است که خانه نشینی و عدم حضور در اماکن عمومی، ازجمله موارد قطع تکثیر این ویروس است.

گفتنی است در این بازدید کارشناسان شبکه بهداشت و درمان گزارشی از نتایج اقدامات اجرا شده، برنامه های پیشگیرانه، عملیات ضدعفونی اماکن عمومی، اجرای مصوبات ستاد فرماندهی عملیات مقابله با کرونا در استان تهران و شهرستان و همچنین برنامه های در دست اقدام ارائه دادند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5343

به "تب سنجی از اقدامات مثبت در ورودی قرچک بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تب سنجی از اقدامات مثبت در ورودی قرچک بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید