انتقاد قهرمان پارالمپیک از همکاری نکردن دانشگاهش

به گزارش جعبه مهر، قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب وزنه و دیسک گفت: به علت عدم همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برای حضور در اردوهای تیم ملی، یک ترم از دانشگاه را از دست دادم.

انتقاد قهرمان پارالمپیک از همکاری نکردن دانشگاهش

مهدی اولاد در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر دانشجوی ترم آخر ارشد فیزیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هستم که متاسفانه این ترم به علت حضور در اردوهای تیم ملی فرصت حضور در کلاس های دانشگاه را نداشتم، البته در این زمینه رییس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی نامه ای را به واحد تهران جنوب ارسال نموده بود که عدم حضور در کلاس ها برای من به عنوان ماموریت ورزشی در نظر گرفته گردد اما مورد موافقت دانشگاه قرار نگرفت.

وی گفت: با وجود این که قهرمان پارالمپیک هستم و غیبتم در کلاس های دانشگاه برای حضور در اردوهای آمادگی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین است، اما نمی دانم چرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب همکاری لازم را با من ندارد.

اولاد بعلاوه درباره شرایط آمادگی بدنی خود گفت: شرایط بدنی بسیار خوبی دارم و در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات انتخابی دوومیدانی که اواخر اردیبهشت ماه سال آینده برای کسب مجوز حضور در بازی های پاراآسیایی چین برگزار می گردد، هستم تا در پرتاب دیسک و وزنه رکورد خوبی را به ثبت برسانم.

اولاد گفت: هدفم بر این است تا در بازی های پاراآسیایی چین نیز همچون پارالمپیک توکیو در پرتاب دیسک و وزنه به 2 مدال خوش رنگ دست پیدا کنم.

وی در سرانجام گفت: هر چند تمام تمرکزم کسب برترین نتیجه در چین است، اما مشکل پیش آمده از سوی دانشگاه شرایطم را از نظر روحی و روانی تحت تاثیر قرار داده و سبب شده تا تمرکزم به جای تمرینات بیشتر روی مساله پیش آمده باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11119

به "انتقاد قهرمان پارالمپیک از همکاری نکردن دانشگاهش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد قهرمان پارالمپیک از همکاری نکردن دانشگاهش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید