بازگشایی برج ایفل پس از ماه ها

به گزارش جعبه مهر، برج ایفل که به دلیل قرنطینه ناشی از همه گیری ویروس کرونا به مدت 9 ماه تعطیل شده بود از روز جمعه بار دیگر به روی بازدیدکنندگان باز شد. این مدت طولانی ترین تعطیلی برج ایفل از زمان جنگ جهانی دوم تا به امروز بوده است.

بازگشایی برج ایفل پس از ماه ها

با بازگشایی این مقصد گردشگری، به منظور رعایت فاصله اجتماعی ظرفیت روزانه بازدیدکنندگان به 13هزار نفر یعنی نیمی از ظرفیت همیشگی کاهش یافته است و استفاده از ماسک هم الزامی است.

از روز چهارشنبه هم بازدیدکنندگان باید مدرک واکسینه بودن و با نتیجه منفی آزمایش کرونای خود را ارائه کنند.

انتظار می رود نیمی از بازدیدکنندگان تازه فرانسوی باشند و گردشگران ایتالیایی و اسپانیایی نسبت به قبل درصد بیشتری را در بین بازدیدکنندگان تشکیل دهند.

تا به امروز در بین بلیت های رزروشده، حضور بریتانیایی ها بسیار کمرنگ و حضور آمریکایی ها 15 درصد بوده است. تعداد محدودی از گردشگران آسیایی هم در این بین حضور دارند.

خبرگزاری فرانسه نوشت، مدیر برج ایفل می گوید: پیش از همه گیری کرونا 80 درصد از بازدیدکنندگان خارجی و 20 درصد فرانسوی بودند. سال گذشته 80 درصد فرانسوی و 20 درصد خارجی بودند. اما امسال نیمی خارجی و نیمی فرانسوی هستند.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: گردشبان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10719

به "بازگشایی برج ایفل پس از ماه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی برج ایفل پس از ماه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید