هالند آماده جدایی از دورتموند

به گزارش جعبه مهر، ستاره نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند ممکن است در سرانجام فصل از این تیم جدا گردد.

هالند آماده جدایی از دورتموند

به گزارش خبرنگاران، ارلینگ هالند که زمستان 2020 از سالزبورگ اتریش به بوروسیا دورتموند پیوست، ممکن است در سرانجام فصل تنها پس از گذشت 18 ماه از حضورش روی نیمکت این تیم آلمانی، ممکن است از جمع زردپوشان وستفالن جدا گردد. بر اساس گزارش نشریه آلمانی بیلد؛ در صورتی که دورتموند پیروز نگردد در سرانجام فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، این مهاجم نروژی در تابستان پیش رو اقدام به ترک سیگنال ایدوناپارک خواهد نمود.

اخیراً مینو رایولا مدیر برنامه هالند 20 ساله و پدر این بازیکن پس از دیدار با مدیران دورتموند، سفرهایی به اسپانیا و انگلیس داشند و با سران باشگاه هایی همچون بارسلونا، رئال مادرید، منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی مذاکراتی برسر انتقال احتمالی ارلینگ داشتنند.

شبکه تلویزیونی ESPN هم گزارش داده، باشگاه بوروسیا دورتموند روی هالند قیمتی 180 میلیون یورویی گذاشته و تنها در صورتی حاضر است در تابستان آینده این بازیکن را به فروش برساند که باشگاهی حاضر گردد مبلغ مدنظرشان را بپردازد.

این مهاجم نروژی که ارزش کنونی اش در بازار نقل وانتقالات 110 میلیون یوروست و تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، تا به امروز در 56 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 53 گل زده را هم به ثبت رسانده است.

دورتموند در حال حاضر با 55 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی بوندس لیگا جای دارد و با اینتراخت فرانکفورت چهارم جدولی (آخرین صندلی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان) تنها یک امتیاز اختلاف دارد.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9994

به "هالند آماده جدایی از دورتموند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هالند آماده جدایی از دورتموند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید