بازیگر برنده اسکار در 84 سالگی کارگردان می گردد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، الن برستین بازیگری که جایزه اسکار، امی و تونی را دریافت نموده قصد نموده در حالی که 84 سال دارد، کارگردانی را هم تجربه کند.

بازیگر برنده اسکار در 84 سالگی کارگردان می گردد

او اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند خود را با فیلم حمام کردن فلو انجام می دهد. وی که بازیگر آلیس دیگر اینجا زندگی نمی نماید بود در این فیلم بازیگری هم خواهد نمود و مدیر اجرایی فراوری نیز خواهد بود.

در فیلم حمام کردن فلو برستین با النور کاپولای 70 ساله همسر فرانسیس فورد کاپولا همراه می گردد. کاپولا نیز نخستین تجربه کارگردانی اش با عنوان پاریس می تواند منتظر گردد را در جشنواره فیلم تورنتو در ماه سپتامبر به نمایش درآورد.

با این حال این زوج هم بازی هنوز سن شان کم تر از تاکیو کیمورا است که در 90 سالگی فیلم بیداری رویایی را که سال 2008 اکران شد، ساخت.

فیلم حمام کردن فلو الهام گرفته از یک ماجرای واقعی است و بر شخصیتی به نام دنی متمرکز است که این فرصت را پیدا می نماید تا خانه موقتی اش را با یک خانه رایگان عوض کند. آنچه او خبر ندارد این است که یک زن غیرعادی به نام فلو که برستین نقش او را بازی می نماید نیز بخشی از این معامله است. این فیلم که ترکیبی از کمدی و تراژدی است تجربه زندگی مشترک اجباری این دو را که با درس هایی از زندگی همراه می گردد تصویر می نماید.

لورن لیک بازیگر، فیلمنامه این فیلم را نوشته و کار انتخاب بازیگران در حال اجرا است. کار فراوری فیلم بهار پیش رو در نیویورک انجام می گردد و خانم لیک از بازیگران این فیلم نیز خواهد بود.

الن برستین بازیگری را در دهه 1950 با تئاتر آغاز کرد و از دهه بعد وارد دنیای سینما و سریال های تلویزیونی شد. اجرای برستین در فیلم آخرین نمایش تصویر در سال 1971 او را برای اولین بار نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن کرد، که باعث شد از آن به بعد به جای نقش مکمل، نقش های اول را بازی کند. او برای بار دوم برای نقش خود در فیلم جن گیر ساخت 1973 نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد، و سپس به خاطر نقش خود در فیلم آلیس دیگر اینجا زندگی نمی نماید ساخته مارتین اسکورسیزی، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد.

وی سال 1975 جایزه تونی را به خاطر ایفای نقش اول در تئاتر برادوی همین موقع، سال بعد به دست آورد، و جایزه گلدن گلوب و نامزدی جایزه اسکار را برای نقش خود در نسخه سینمایی همین نمایش نامه دریافت کرد.

امتیاز فیلم حمام کردن فلو در جشنواره فیلم برلین عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5323

به "بازیگر برنده اسکار در 84 سالگی کارگردان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر برنده اسکار در 84 سالگی کارگردان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید