برای طلای آسیا جنگیدیم، خوشرنگ ترین مدال جاکارتا را می گیریم

به گزارش جعبه مهر، اشکان صیادی بعد از کسب عنوان قهرمانی شاگردان در مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا در مصاحبه با خبرنگاران گفت: رقابت های آسیایی مالزی بسیار عالی بود. مهمترین مسابقه این رشته در رده سنی بزرگسالان برگزار می گردد و همه تیم ها با آمادگی کامل در این بخش ظاهر می شوند. کشورهای سنگاپور، چین تایپه و ژاپن رقیبان اصلی ما بودند. در حقیقت در سطح آسیا چند تیم با هم رقابت اصلی دارند که ما نیز حریف آنها بودیم.

برای طلای آسیا جنگیدیم، خوشرنگ ترین مدال جاکارتا را می گیریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

وی با بیان اینکه این رقابت ها نسبت به دوره قبل سطح بالاتری داشت اضافه کرد: ما از قبل می دانستیم که کشورهای آسیای شرقی از مدت ها قبل برنامه ریزی نموده و به تورنمنت های زیادی رفته بودند چرا که سال قبل از بازیهای آسیایی جاکارتاست و کسب مدال طلا برای آنها بسیار مهم است ما نیز این مساله را می دانستیم و با برنامه ریزی سطح آمادگی بچه ها را بالا برده بودیم.

سرمربی تیم ملی کانوپولوی مردان ایران گفت: ما در روز اول رقابت ها برابر سه تیم اصلی و برتر آسیا قرار گرفتیم، رقابت سنگینی بود اما در روزهای بعد مسابقات ما سبک تر شد. استرالیا و مالزی میزبان مسابقات را در هم کوبیدیم. استرالیا اولین بار بود که در مسابقات آسیایی حاضر می شد اما به راحتی از پس از این تیم برآمدیم. تیم مالزی میزبان رقابتها هم بسیار خوب بود.

وی در خصوص شرایط خاص مسابقات قهرمانی آسیایی کانوپولو در مالزی گفت: کشورهای شرق آسیا به هیچ وجه دوست ندارند که مدال طلای رده سنی بزرگسالان را از دست بدهند تمام کسانی که در مسابقه فینال حاضر بودند دیدند که چطور ژاپنی ها تایم ها را برمی گرداندند، ما اعتراض می کردیم و می خواستیم که درست گردد اما زمان برنمی گشت خدا را شکر با کوشش بچه ها توانستیم بر این تیم پیروز شویم. بچه های من برای کسب مدال طلای آسیا تا لحظه آخر جنگیدند و مدال قهرمانی را گرفتند.

صیادی توضیح داد: رئیس فدراسیون قایقرانی در محل مسابقات حاضر بود و به ما قول پاداش داد. در کنار آن به ما گفتند چنانچه مدال طلای آسیا را بگیرید زمینه حضور تیم را در مسابقات جهانی کانادا فراهم می کنیم این مساله باعث شد تا روحیه بچه ها بالاتر رفته و از ابتدا تنها به کسب مدال طلای آسیا فکر کنیم.

وی ادامه داد: این اولین بار است که تیم مردان ایران خارج از کشورمان مدال طلای آسیا را به دست می آورد و این با ارزش ترین مدال کانوپولو قاره آسیاست که تا به امروز به دست آمده است. من خوشحالم از اینکه توانستم سرمربیگری این تیم را بر عهده داشته باشم، از قبل برای این تیم برنامه ریزی نموده بودم و حتی برنامه های خود را برای بعد از این رقابت ها به فدراسیون ارائه داده بودم.

صیادی پیرامون برنامه حضور تیم کانوپولو در بازیهای آسیایی جاکارتا هم گفت: تا بازیهای آسیایی برنامه هایی را پیش بینی نموده ایم. قرار است تیم یک ماه استراحت و سپس اردوها آغاز گردد. امیدوارم فدراسیون زمینه حضور تیم را در مسابقات بین المللی و جهانی فراهم کند تا بتوانیم در بازیهای آسیایی نیز مدال کسب کنیم. ما دست از کوشش نمی کشیم تا خوشرنگ ترین مدال جاکارتا را بگیریم.

مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا از 18 تا 21 آبان ماه در مالزی برگزار گردید و کاروان ایران در این رشته صاحب مدال طلا مردان بزرگسال و سه مدال نقره توسط تیم های بانوان جوان و بزرگسال و تیم مردان در رده سنی جوانان شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2676

به "برای طلای آسیا جنگیدیم، خوشرنگ ترین مدال جاکارتا را می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای طلای آسیا جنگیدیم، خوشرنگ ترین مدال جاکارتا را می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید