برای مس، به نام پیروزی، با هدف قهرمانی و صعود

به گزارش جعبه مهر، سربازان نارنجی پوش خود را برای رسیدن به صدر جدول با بیشتر کردن سرعت در کورس صعود مهیا می نمایند.

برای مس، به نام پیروزی، با هدف قهرمانی و صعود

به گزارش خبرنگار ، تمرینات مس که این روز ها با حضور بیشتر طرفداران هم همراه شده بود تا مس همه جا موج نارنجی را پشت سر خود ببیند، اشتیاقی برای کسب سه امتیاز این هفته دارد که توان ساق های بازیکنان مس را با انرژی مضاعف به حرکت در می آورد.

حرکتی که در تمرینات برای فتح الفتوح سه امتیازی این هفته آماده می گردد تا امروز پنجشنبه تمام کرمان یکدست نارنجی رنگ، جهش بلند خود را به مقصد برساند.

بازیکنان مس این روز ها بر روی یک موضوع وحدت کلمه دارند، چنان تمرکز خود را حفظ می کنیم، چنان در زمین می جنگیم و چنان برای هدف تمام توان را می گذاریم که تمام انرژی کرمان را در زمین های بازی پیش رو به چشم همه بیاوریم.

لاله های شایسته نارنجی، این موضوع را در تمرینات این روز ها نشان دادند تا آن را در زمین بازی امروز پنجشنبه و زمین های بعدی ثابت نمایند و در این راه آنچه که مسلم است، سربازان خط مقدم جبهه مس در زمین سبز چمن، تنها نیستند، تمامی مدیران و نیرو های باشگاه، پشت سر آن ها به انضمام لشکری از جنس 15 هزار نفری برروی سکو ها و دل هایی میلیونی که در تمام کرمان در کنار این سربازان نارنجی پوش، روز پنجشنبه به میدان می روند تا برای رسیدن به هدف مشترک، دوشادوش آن ها بجنگند.

امروز پنجشنبه ساعت 14 استادیوم شهید باهنر کرمان، جایی است که تمام شهر نارنجی می گردد، درست به رنگ پیراهن هایی که برای سه امتیاز، شش عددی این بازی، از عرق خیس می گردد، پاره ای جنگ مردانه می گردد، اما در نهایت این پرچم بزرگ نارنجی رنگ مس است که بر دستان این سفیران شایسته، در زمین بازی به نمایندگی از تمام کرمان افراشته می گردد.

امروز پنجشنبه همه کرمان یک تن، همه یک ساق و همه یک فریاد خواهیم بود برای مس، به نام پیروزی، به هدف صعود.

یادآور می گردد: در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، امروز پنج شنبه 27 دی جاری، ساعت 14، مس کرمان در استادیوم شهید باهنر مقابل گل گهر سیرجان، دیگر نماینده استان به میدان می رود.

ب

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 973

به "برای مس، به نام پیروزی، با هدف قهرمانی و صعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مس، به نام پیروزی، با هدف قهرمانی و صعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید