آنالیز الزامات علمی و فرهنگی شعار سال

به گزارش جعبه مهر، الزامات فرهنگی و علمی شعار سال در جلسه ستاد راهبری نقشه علمی کشور آنالیز شد.

آنالیز الزامات علمی و فرهنگی شعار سال

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، منصور کبگانیان دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در حاشیه جلسه این ستاد در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه به آنالیز شعار سال که رونق فراوری است و صندلی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرار گاه علم و فرهنگ کشور پرداخته شد.

وی گفت: در این زمینه دستگاه های حاضر در این جلسه نظراتی را ارائه کردند و مصوبه خوبی داشتیم که ابلاغ می گردد.

کبگانیان گفت: در ابتدای جلسه پیش نویس سیاست هایی که در ستاد راهبردی اجرای نقشه جامع علمی کشور تهیه شده بود، ارائه شد و سپس افراد حاضر در این جلسه الزامات فرهنگی و علمی شعار سال را ارائه کردند.

وی گفت: شعارهای سال در 10 سال گذشته ترکیبی از مفاهیم فرهنگی و مالی بوده و سیاست های پیشنهادی ما درباره شعار سال در 4 حوزه فرهنگی، دانش بنیان، عرضه و تقاضا است که در این جلسه مقرر شد دستگاه ها محورهایی را که در ستاد راهبردی آماده شده بود، تهیه نمایند و به عنوان مصوبه به دستگاه ها ابلاغ گردد.

به گفته وی سازمان تبلیغات اسلامی، دبیر خانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان صدا و سیما، وزارت ارشاد و وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله دستگاه هایی هستند که باید در این زمینه فعالیت نمایند و امیدواریم این موضوع سال جاری اجرایی گردد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1695

به "آنالیز الزامات علمی و فرهنگی شعار سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز الزامات علمی و فرهنگی شعار سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید