بهانه تراشی دوباره مورینیو برای توجیه باخت رم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتبال رم باخت تیمش در لیگ کنفرانس اروپا مقابل حریف نروژی را کم اهمیت جلوه داد.

بهانه تراشی دوباره مورینیو برای توجیه باخت رم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رم در دومین مصاف متوالی اش با بودو گلیمت نروژ در فصل جاری رقابت های لیگ کنفرانس اروپا باز هم مغلوب این تیم شد. شاگردان ژوزه مورینیو که در مرحله گروهی با نتیجه 6 بر یک در خانه حریف نروژی تن به شکست داده بودند، این بار هم در نروژ با نتیجه 2 بر یک مغلوب شدند. با این وجود ژوزه مورینیو سعی در کم اهمیت جلوه دادن این باخت و ربط دادنش به عوامل بیرونی داشت.

مورینیو که پنجشنبه هفته آینده تیمش باید در خانه با دو گل اختلاف برنده گردد تا به مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا صعود کند، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: گل های حریف از روی یک ضربه آغاز مجدد و یک شوت منحرف شده به ثمر رسید. ما هم با ضربات آغاز مجدد کلی گل می زنیم، اما همانطور که به گل رسیدن از این ضربات لذتبخش است، گل خوردن با این ضربات هم تلخی های خودش را دارد. گل اول حریف مسخره بود. راستش چیزی که بیشتر از همه مرا نگران می نماید مصدومیت مانچینی است. مصدومیت او نگران کننده است و این اتفاق هم به خاطر بازی روی چمن پلاستیکی رخ داد. ما 2 بر یک باخته ایم، اما هنوز بازی برگشت را در خانه خودمان داریم و من مسئله ای نمی بینم که بگویم. هنوز هم احساس می کنم این تیم ماست که شانس بیشتری برای صعود به نیمه نهایی دارد.

آقای خاص اضافه نمود: من به بازیکنانم ایمان دارم و به حمایت و تشویق طرفداران مان در خانه. مسلماً بودو گلیمت تیم سرسختی است، اما من هم به توانایی بازیکنان تیمم ایمان دارم و به قضاوتی خوب از داوری و دستیاران او خوش بین هستم. در مرحله گروهی زمانی که در رم مقابل آنها بازی کردیم دو خطای پنالتی بسیار واضح روی بازیکنان ما صورت گرفت، اما داور آنها را ندید. امروز هم دو حرکت انجام دادیم که پرچم یاری داور به نشانه آفساید بالا رفت و یکی از آنها در نیمه اول واقعاً مسخره بود، چون توپ با پرتاب اوت به زمین بازی برگشته بود. خودتان دیگر سطح داوری بازی را دیدید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11148

به "بهانه تراشی دوباره مورینیو برای توجیه باخت رم" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهانه تراشی دوباره مورینیو برای توجیه باخت رم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهانه تراشی دوباره مورینیو برای توجیه باخت رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید