بگوویچ: بازیکنانم می گفتند پنالتی ما را نگرفته ا ند اما شکایتی از داوری ندارم، کیفیت زمین خیلی بد بود

به گزارش جعبه مهر، وینکو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با وجود انتقاد شاگردانش از داوری دیدار مقابل سایپا در این مورد گله و شکایتی نکرد.

بگوویچ: بازیکنانم می گفتند پنالتی ما را نگرفته ا ند اما شکایتی از داوری ندارم، کیفیت زمین خیلی بد بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وینگو بگوویچ پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا در هفته دوم لیگ برتر گفت: تمام بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند. البته در انتهای بازی سایپا توانست موقعیت هایی ایجاد کند. با این حال به هر دو تیم تبریک می گویم که بازی جوانمردانه ای انجام دادند.

وی در مورد داوری دیدار سایپا - گل گهر سیرجان گفت: شکایتی از داوری ندارم. باید فیلم بازی را ببینم. بازیکنانم خیلی اعتراض داشتند و معتقد بودند یک پنالتی حداقل به نفع ما گرفته نشده است، اما من تا فیلم بازی را نبینم و مطمئن نشوم نمی توانم نظری بدهم.

سرمربی تیم گل گهر در مورد اینکه تیمش در دقایق ابتدایی بازی رو به پاس های بلند آورده بود و آیا این سبک بازی گل گهر است یا به دلیل کیفیت بد چمن بوده است، گفت: سبک بازی من این است که با پاسکاری و حفظ توپ کار را پیش ببرم. به همین دلیل هم بود که کنترل بازی را در اختیار داشتیم. شاید نفوذ زیادی به محوطه جریمه حریف نداشتیم، ولی بازی خوبی را از تیمم شاهد بودیم. قطعاً ما باید در نیمه هجومی زمین مطمئن تر بازی کنیم و گل هم به ثمر برسانیم. البته کیفیت زمین هم خیلی بد بود. نه تنها برای تیم ما، بلکه برای دو تیم این وضعیت وجود داشت.

بگوویچ در مورد آخرین وضعیت پیمان رنجبری نیز یادآور شد: رنجبری در اردوی آماده سازی پیش فصل شرایط بسیار خوبی داشت، اما در اردوی تیم ملی آسیب دید و نتوانست با ما تمرین کند. قطعاً او در آینده بهتر خواهد شد و همان پیمان رنجبری خواهد بود که ما به او احتیاج داریم.

وی درباره جلسه فردا (آدینه) سرمربیان لیگ رجحان با مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی گفت: متأسفانه امشب به سمت کرواسی پرواز دارم و دستیارم فردا در این جلسه شرکت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3036

به "بگوویچ: بازیکنانم می گفتند پنالتی ما را نگرفته ا ند اما شکایتی از داوری ندارم، کیفیت زمین خیلی بد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگوویچ: بازیکنانم می گفتند پنالتی ما را نگرفته ا ند اما شکایتی از داوری ندارم، کیفیت زمین خیلی بد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید