تاج: کی روش قبل از اردوی ایتالیا به تیم ملی ملحق می گردد، احتمال تغییر در سهمیه ایران در لیگ قهرمانان

به گزارش جعبه مهر، رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط کارلوس کی روش گفت: او مسئله ای ندارد و قبل از اردوی ایتالیا به تیم ملی ملحق می گردد.

تاج: کی روش قبل از اردوی ایتالیا به تیم ملی ملحق می گردد، احتمال تغییر در سهمیه ایران در لیگ قهرمانان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مهدی تاج سه شنبه شب در حاشیه ملاقات سوپرجام فوتبال ایران در جمع خبرنگاران درباره احتمال کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اکنون سهمیه ما سه + یک است، اما احتمال می رود به دلیل نتایج نه چندان خوب نمایندگان ایران در یکی دو سال گذشته سهمیه ما دو سهمیه قطعی و دو سهمیه پلی آف گردد که در این صورت باز هم چهار تیم ما در این مسابقات حضور خواهند داشت، اما به احتمال زیاد سهمیه سه + یک پابرجا می ماند.

وی درباره تأخیر در برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان توضیح داد: هیئت فوتبال اصفهان در نامه ای به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده که مجدداً ثبت نام صورت گیرد که البته دلایلی هم برای این کار دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به تأخیر در انتخاب رئیس سازمان لیگ گفت: تعدادی از تغییرات انجام شده است، اما ما عجله ای برای انجام کار نداریم، سعی ما بر این است که در وقت مناسب بهترین عملکرد را داشته باشیم، بنده نیز شش ماه با حکم سرپرستی در سازمان لیگ حضور داشتم.

تاج درباره شرایط استادیوم نقش دنیا گفت: برای افتتاح این استادیوم اختلاف نظر وجود دارد، یک نظر این است که پس از تعبیه جایگاه های طبقه دوم این استادیوم به بهره برداری برسد و نظر دیگر این است که جایگاه های طبقه دوم به مرور زمان تعبیه شده و طبقه اول افتتاح گردد.

وی با اشاره به تعمیرات کفپوش سالن سرپوشیده کمپ تیم های ملی گفت: اکنون در این بخش محوطه کارگاهی داریم و پس از اتمام کار کفپوش جدید نصب می گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا کی روش مسئله ای دارد، توضیح داد: خیر مسئله ای نیست، وی قبل از اردوی ایتالیا به تیم ملی ملحق می گردد.

تاج درباره اینکه گفته می گردد ابرقویی نژاد به دلیل حضور در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از نامزدی هیئت فوتبال اصفهان انصراف داده است، اعلام نمود: ما در آستانه حضور در جام دنیای فوتسال هستیم و اکنون تغییرات در کمیته فوتسال به مصلحت نیست، انصراف ابرقویی نژاد هم به این مسئله مرتبط نیست.

وی همچنین درباره ملاقات سوپرجام گفت: اینکه دو تیم شهرستانی قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شدند و اکنون سوپرجام را برگزار می نمایند اعتبار و پویایی لیگ ما را نشان می دهد که بسیار باارزش است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4019

به "تاج: کی روش قبل از اردوی ایتالیا به تیم ملی ملحق می گردد، احتمال تغییر در سهمیه ایران در لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: کی روش قبل از اردوی ایتالیا به تیم ملی ملحق می گردد، احتمال تغییر در سهمیه ایران در لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید