تست فنی، شرط شفر برای بازگشت جباروف

به گزارش جعبه مهر، شفر می خواهد بازیکنی را در نیم فصل دوم به خدمت بگیرد که دراوج آمادگی باشد. او حتی به آمادگی جباروف هم که فصل پیش دراستقلال بود شک دارد و به همین دلیل تست فنی را شرط بازگشت این بازیکن اعلام نموده.

تست فنی، شرط شفر برای بازگشت جباروف

بازیکن ازبک شرط شفر را می پذیرد؟

وینفرد شفرظاهرا برای نقل وانتقالات نیم فصل استقلال برنامه های دیگری دارد. سرمربی استقلال وقتی پای بازگشت جبارف به استقلال وسط می آید به نوعی شرط تست فنی را پیش می کشد تا کاملا معین کند که براساس سوابقی که این بازیکن دراستقلال داشته حاضر به بازگرداندنش نیست. شاید این طور تصورمی شد که بازی های عالی این بازیکن درفصل هفدهم شفر را چشم بسته به سوی او سوق دهد اما سرمربی استقلال قصد دارد با برنامه ریزی مطمئن تری به سوی جذب بازیکنان جدید برود. شفر حتی اعتقاد دارد که جبارف باید درتمرینات استقلال تست گردد تا اگر همچون فصل پیش آماده و قبراق بود به استقلال بازگردد. ظاهرا سرمربی استقلال دریافته که جبارف درلیگ قزاقزستان شرایط فنی مطلوبی نداشته و بازی های آن چنان درخشانی نکرده است.

به همین دلیل او شرط قبولی درتست فنی را پیش روی جبارف قرارداده تا از تکرار یک اشتباه دیگر جلوگیری کند. البته این خواست سرمربی استقلال است و بعید به نظر می رسد که هافبک ازبک با توجه به سوابقی که درفوتبال داشته و خودش را تافته ای جدا بافته در فوتبال آسیا می داند برای اثبات آمادگی بدنی اش به تمرین های استقلال بیاید. شاید هم این موضوع با تماشای فیلم بازی های جبارف از سوی شفر به نوعی حل گردد اما ظاهرا سرمربی استقلال با تماشای برخی بازی های جبارف به این نتیجه رسیده که او از آمادگی که فصل پیش داشت بی بهره است وچنانچه بخواهد دوباره به استقلال ملحق گردد باید خودش را ثابت کند. جبارف فصل پیش یکی از بهترین های استقلال بود وبازی های بسیاری خوبی درترکیب آبی ها انجام داد. سرور هم دربازیسازی و ایجاد موقعیت گل توفیفات چشمگیری داشت و هم خود درراس گلزنان استقلال قرارگرفت و گل های زیبایی برای آبی ها به ثمر رساند. بدون شک حضورچنین بازیکنی درخط میانی، استقلال را به تیم بهتری بدل خواهد نمود اما هافبک ازک ظاهرا دیگر آن بازیکن ایده ال فصل پیش نیست که سرمربی استقلال بحث اثبات آمادگی را پیش کشیده و تلویحا از این بازیکن ازبک خواسته درتست های فنی استقلال قبول گردد تا باشگاه با او قرارداد ببنند. -

با توجه به شرایطی که شفر پیش روی جبارف گذاشته خیلی بعید است که این بازیکن به جمع آبی ها بازگردد و باید پرونده او را مختومه دانست. از سویی سرمربی آبی ها درحال آنالیز چند گزینه اروپایی است و اگر چنانچه منابع مالی جذب این بازیکنان از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال تامین گردد، او می تواند زمینه ساز حضورگزینه مورد نظرش دراستقلال گردد. شفر اعتقاد دارد که تیمش با برخورداری از یک مهاجم گلزن و یک هافبک بازیساز نظیرجبارف فصل پیش، استقلال را به یکی از مدعیان جدی نیم فصل دوم بدل خواهد نمود و باید دید که برای جذب چنین بازیکنانی باشگاه استقلال چه تدبیروبرنامه ای دردستورکار دارد وچگونه می خواهد مردان مورد نظرش را به خدمت بگیرد.

آنچه نباید از نظر مربیان و مسئولان باشگاه استقلال دور بماند این است که جذب دوباره بازیکنانی هم سطح گرو ونویمایراستقلال را یک گام دیگر به عقب سوق خواهد داد و نیم فصل دوم نمی تواند عرصه ای برای آزمون و خطای دوباره باشد.

10-270

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 840

به "تست فنی، شرط شفر برای بازگشت جباروف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست فنی، شرط شفر برای بازگشت جباروف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید