تعداد بستری های کرونایی در آمریکا رکورد زد

به گزارش جعبه مهر، آمارهای رسمی نشان می دهد تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا بار دیگر رکورد زده است.

تعداد بستری های کرونایی در آمریکا رکورد زد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، آمارهای وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا حاکی است در روز سه شنبه بیش از 145982 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های این کشور بستری بودند که این یک رکورد نو به شمار می رود.

رکورد قبلی بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا مربوط به ژانویه 2021 بود که حدود 142 هزار نفر بستری شده بودند.

این آمارها نشان می دهد کسانی که واکسن دریافت نموده اند به خصوص آنهایی که دوز مکمل واکسن را تزریق نموده اند، در برابر این ویروس محافظت شده و در بیمارستان بستری نشده اند ولی شیوع گسترده سویه اومیکرون ویروس کرونا نگرانی های زیادی را به وجود آورده است.

درصد بالایی از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان ها را کسانی تشکیل می دهند که تا به امروز واکسن نزده اند.

این در حالی است که فیل مورفی فرماندار نیوجرسی نیز در این استان شرایط فوق العاده کرونایی اعلام نموده است. شیوع گسترده اومیکرون دلیل اصلی اتخاذ و اجرای این تصمیم بوده است.

فرماندار نیوجرسی تاکید نموده است که اعلام شرایط فوق العاده موجب دسترسی آسانتر بیمارستان ها به منابع دولتی خواهد شد.

وی گفت: نیوجرسی هم اکنون روزانه شاهد ثبت بیش از 35 هزار مورد نو ابتلا به ویروس کرونا است و بیش از 10 هزار نفر در بیمارستان ها بستری هستند. کرونا همچنان یک تهدید مهم علیه استان ما است و باید به منابع لازم برای مقابله با این ویروس دسترسی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11050

به "تعداد بستری های کرونایی در آمریکا رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد بستری های کرونایی در آمریکا رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید