کوشش سنای آمریکا برای تغییر قدرت و اختیارات ترامپ

به گزارش جعبه مهر، رهبر اکثریت سنای آمریکا آمادگی خود را برای تغییر قدرت و اختیارات رئیس جمهور در اعلام وضعیت فوق العاده ملی اعلام نموده است.

کوشش سنای آمریکا برای تغییر قدرت و اختیارات ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، میچ مک کانل رهبر اکثریت سنای آمریکا روز سه شنبه گفت: آماده هستیم تا قدرت و اختیارات رئیس جمهور در اعلام وضعیت فوق العاده ملی را تغییر دهیم.

اظهارات میچ مک کانل در شرایطی است که حمایت ها در سنای آمریکا برای اصلاح قانون اعلام وضعیت فوق العاده ملی رو به افزایش است.

مک کانل در این باره به خبرنگاران گفت: ما به دنبال آنالیز راهکارهایی برای بازنگری این قانون هستیم. نارضایتی های زیادی نسبت به این قانون وجود دارد. ما در حال مذاکره برای تغییر این قانون هستیم.

تعداد زیادی از سناتورهای جمهوری خواه نیز تمایل خود را برای اصلاح این قانون اعلام نموده اند تا کنگره از این پس بتواند وضعیت فوق العاده ملی را لغو کند.

اظهارات این سناتور ارشد آمریکایی در شرایطی است که مجلس سنا میخواهد درباره لغو وضعیت فوق العاده ملی اعلام شده از سوی ترامپ در مناطق مرزی با مکزیک، رأی گیری کند.

تصمیم ترامپ برای اعلام وضعیت فوق العاده ملی پس از مخالفت کنگره با تأمین منابع اقتصادی مورد احتیاج برای احداث دیوار مرزی مکزیک، با نقدها گسترده ای بین نمایندگان سنا و کنگره روبه رو شده است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1304

به "کوشش سنای آمریکا برای تغییر قدرت و اختیارات ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش سنای آمریکا برای تغییر قدرت و اختیارات ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید