ترامپ مهاجران را تهدید به شلیک گلوله کرد

به گزارش جعبه مهر، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد که نیروهای نظامی مستقر در مرز با مکزیک دستور گرفته اند که به سمت کسانی که سنگ پرتاب می نمایند، شلیک نمایند.

ترامپ مهاجران را تهدید به شلیک گلوله کرد

به گزارش شبکه خبری سی.ان.ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به دنبال استفاده از مساله آوارگان و پناهجویان آمریکای لاتین به عنوان برگ برنده در انتخابات کنگره است.

وی همچنین گفته که نیروهای ارتش آمریکا که در مرز با مکزیک آنها را گمارده است دستور گرفته اند به هرکسی که در کاروان های مهاجران هستند و اقدام به پرتاب سنگ می نمایند، تیراندازی نمایند.

ترامپ در سخنرانی خود در کاخ سفید درباره مهاجرت به انتقاد از حضور مهاجران و آوارگان آمریکای لاتین پرداخت که قصد دارند در گروه های بزرگ اقدام به گذشتن از مرز و ورود به خاک آمریکا نمایند. او گفت، دولت واشنگتن به دنبال نهایی کردن قانونی است که پناهندگی در آمریکا را محدود می نماید.

در همین حال، یکی از مقام های دفاعی آمریکا گفته است که نیروهای ارتش مستقر در مرز براساس قوانین جدید رفتار نموده و باید در صورت دفاع از خود اقدام به استفاده از زور نمایند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین اظهار داشت که دستور اجرایی را در روزهای آتی و با هدف اعمال محدودیت در قوانین پناهندگی این کشور امضا می نماید.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین درباره جزئیات مربوط به اینکه این قانون چگونه اجرایی می گردد، صحبتی به میان نیاورده و تنها گفته که قانونی را امضا می نماید که پناهندگی را محدود می سازد.

493

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 577

به "ترامپ مهاجران را تهدید به شلیک گلوله کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مهاجران را تهدید به شلیک گلوله کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید