تمجید از عملکرد ملایی درمسابقات جهانی جودو، او با اقتدار قهرمان شد

به گزارش جعبه مهر، مجید زارعیان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از رقابت های دنیای جودو در چین تا یک سال آینده 100 درصد تمام امتیازات مسابقاتی که در راستا کسب سهمیه است در رنکینگ محاسبه می گردد به همین دلیل همه رقابتها با حضور بهترین های دنیا در سطح فنی بالایی برگزار می گردد. در واقع رقابت ساده نداریم و هر چه جلوتر می رویم، کار دشوارتر می گردد.

تمجید از عملکرد ملایی درمسابقات جهانی جودو، او با اقتدار قهرمان شد

وی در خصوص مسابقات دنیای چین نیز یادآو ر شد: این رقابتها هم تحت تأثیر همین موضوع با حضور بعضی از چهره های شناخته شده جودو دنیا در سطح فنی قابل قبولی برگزار گردید که سعید ملایی همه رقبای خود را با اقتدار شکست داد. فزونی مقابل رقیب مغولستانی که فروردین ماه در غیاب سعید قهرمان آسیا شده بود و یا پیروزی با ضربه فنی برابر رقیب ژاپنی خود نشان از توان بالای فنی و بدنی نماینده شایسته کشورمان دارد.

سرمربی تیم ملی جودو اضافه نمود: ملایی یکبار دیگر ثابت کرد بهترین 81 کیلوگرم دنیاست، او از تمام رقبای خود یک سرو گردن بالاتر است و اگر به خوبی در مسابقات آینده مراقبت گردد، شک نکنید توانایی انجام کارهای بزرگ را دارد.

زارعیان در خصوص محمد بریمانلو دیگر جودوکار ملی پوش ایران نیز گفت: بریمانلو می توانست برابر رقیب کوبایی برنده باشد اما چنین نشد، برای او برنامه خاصی داریم برای اینکه بتواند تا رقابت های دنیای به شرایط قبل بازگشته و در عین حال در مسابقات گرندپری و مسابقات دنیای از نشان برنز خود دفاع کند.

وی به برنامه های آینده تیم ملی برای این دو جودوکار هم اشاره نمود و اضافه نمود: سه تورنمنت گرندپری کانادا، مجارستان و کرواسی را پیش رو داریم. در حال برنامه ریزی هستیم تا پس از مشورت با شورای فنی و آنالیز شرایط رقبای خود بهترین تصمیم را برای حضور در مسابقات بگیریم. ضمن اینکه اردوی مشترک آلمان را نیز در پیش داریم.

سرمربی تیم ملی جودو در خاتمه گفت: مرحله نخست اردوی تیم ملی در حال برگزاری است. در تلاشی هستیم تا با صلاحدید فدراسیون شرایط حضور در یک تورنمنت آسیایی برای تدارک این تیم فراهم کنیم. برنامه ما این است که با نگاه ویژه به جوانان راه ورود به ترکیب اصلی تیم ملی را برای آنها فراهم نموده و از بخش قاره ای برای حضور در المپیک سهمیه بیشتری کسب کنیم.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1854

به "تمجید از عملکرد ملایی درمسابقات جهانی جودو، او با اقتدار قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید از عملکرد ملایی درمسابقات جهانی جودو، او با اقتدار قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید