کرمی: با جاسترب زاگرب برای مسابقات قهرمانی اروپا کوشش می کنیم، امیدوارم نماینده شایسته ای برای ایران باشم

به گزارش جعبه مهر، یوسف کرمی، سرمربی جدید تیم تکواندوی جاسترب زاگرب کرواسی گفت که نخستین هدفش با این تیم، موفقیت در رقابت های قهرمانی اروپاست.

کرمی: با جاسترب زاگرب برای مسابقات قهرمانی اروپا کوشش می کنیم، امیدوارم نماینده شایسته ای برای ایران باشم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با هزینه سفر به ایتالیا با هواپیما همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یوسف کرمی، کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان به منظور راهنمایی تیم جاسترب زاگرب، صبح شنبه 19 بهمن ماه راهی کرواسی می گردد.

با درخواست فدراسیون تکواندو کرواسی و تأیید فدراسیون تکواندو ایران، کرمی المپین بااخلاق تکواندو کشورمان که مدال برنز المپیک 2004 لندن، دو مدال طلا در بازی های آسیایی، دو مدال طلا و دو برنز جهانی، یک مدال طلا و دو نقره قهرمانی آسیا و ... را در کارنامه دارد، راهنمایی تیم جاسترب زاگرب را برعهده گرفت.

یوسف کرمی، کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو با تأیید این خبر گفت: با مسئولان تیم به توافق رسیده ام و به مدت یک سال راهنمایی جاسترب زاگرب را قبول کردم. برنامه ما حضور پیروز در رقابت های قهرمانی اروپاست که فروردین برگزار می گردد و ابتدا برای این رویداد کوشش می کنیم. امیدوارم بتوانم در حوزه مربیگری نیز نماینده شایسته ای برای ایران اسلامی در خارج از کشور باشم.

پیش از این کرمی در سمینارهای آموزشی مختلفی به میزبانی کشورهای کره جنوبی، چین، مجارستان، صربستان و تونس به تدریس پرداخته بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4425

به "کرمی: با جاسترب زاگرب برای مسابقات قهرمانی اروپا کوشش می کنیم، امیدوارم نماینده شایسته ای برای ایران باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمی: با جاسترب زاگرب برای مسابقات قهرمانی اروپا کوشش می کنیم، امیدوارم نماینده شایسته ای برای ایران باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید