توزیع میوه های تنظیم بازار عید در آذربایجان شرقی شروع شد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، اکبر فتحی در حاشیه جلسه کمیته راهبری میوه شب عید و بازدید از سردخانه سرین میشو گفت: میوه شب عید به حد کافی تأمین شده و از امروز قابل عرضه است.

توزیع میوه های تنظیم بازار عید در آذربایجان شرقی شروع شد

وی اضافه نمود: میوه شب عید سال جاری همانند سال های قبل شامل 2 قلم سیب و پرتقال است که توسط سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی به موقع تأمین شده و در سردخانه های استان به حد کافی موجود است.

فتحی اعلام کرد: قیمت میوه های تنظیم بازاری شب عید در استان ها و شهرستان های مختلف بر اساس وضع بازار هر منطقه متفاوت است و در آذربایجان شرقی بر اساس تصمیم کمیته راهبری میوه شب عید در قالب 152 غرفه عرضه می گردد که از این تعداد 41 غرفه در سطح شهرستان تبریز و بقیه در سایر شهرستان ها مستقر هستند.

وی به خالص بودن وزن میوه ها هنگام خرید تاکید نمود و گفت: فروش میوه در محل غرفه های عرضه میوه به صورت خالص خواهد بود و وزن سبدها از وزن میوه ها کسر خواهد شد و یا بر اساس مصوبه معین شده، به ازای هر جعبه پرتقال مبلغ 1,500 تومان و هر جعبه سیب 2,700 تومان از قیمت معین شده کسر می گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه نمود: میوه های سیب و پرتقال به مقدار کافی تأمین و ذخیره سازی شده و عملیات توزیع پس از تأیید کیفیت توسط شرکت بازرسی I.G.I از تاریخ اعلامی با نظارت نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، تعاون روستایی، استانداری، معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان عرضه می گردد.

فتحی به فرآیند نظارت بر محصولات میوه نوروزی نیز اشاره نمود و گفت: فرآیند نظارت میوه های نوروزی، توسط تعاون روستایی آذربایجان شرقی و معاونت بازرسی سازمان صنعت و معدن استان از محل غرفه های عرضه خواهد بود.

وی گفت: خریداران در صورت مشاهده هرگونه تخلف و نارضایتی می توانند مراتب را توسط شماره تلفن های 124 و 32800184 گزارش یا به بازرسان مستقر یا سیار تعاون روستایی اعلام نمایند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1322

به "توزیع میوه های تنظیم بازار عید در آذربایجان شرقی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع میوه های تنظیم بازار عید در آذربایجان شرقی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید