ایجاد اولین شبکه اجتماعی کشاورزی ایران با هدف ارتباط پیوسته میان ذی نفعان بخش کشاورزی

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- اطلاع رسانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به وسیله کانال رسمی سازمان در تاک، توسط روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی شروع شد.

ایجاد اولین شبکه اجتماعی کشاورزی ایران با هدف ارتباط پیوسته میان ذی نفعان بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ما از تبریز؛ مهندس وحید کاظم زاده رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه شبکه اجتماعی تاک، یک پیغام رسان تمام عیار بر پایه شبکه اینترنت داخلی و درگاهی که با هدف ایجاد ارتباط پیوسته میان ذی نفعان بخش کشاورزی در شهریورماه سالجاری توسط وزیر جهادکشاورزی راه اندازی و رونمایی شده است ضمن اعلام خبر راه اندازی کانال سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در شبکه تاک گفت:کاربران می توانند با استفاده از این برنامه تمام خدمات مورد احتیاج خود را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه امکان خدماتی نظیر تبادل نظر با دوستان، تماس تصویری رایگان و ارسال فایل های حجیم تا دسترسی به کانالهای تخصصی کشاورزی و خدمات مختلف حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در برنامه تاک فراهم شده است، ابراز کرد: این خدمات با 60 درصد تخفیف اینترنت ارائه شده است و کاربران در این سامانه قادر به برقراری تماس تصویری و صوتی رایگان هستند.

مهندس کاظم زاده با بیان اینکه ایجاد کانال ها تخصصی در تاک و ارائه محتویات علمی، آموزشی و ترویجی در این کانال ها تحت نظارت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و ستاد هوشمندسازی کشاورزی است اضافه نمود: امکان جستجو و پیوستن به کانالهای تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی به سهولت و براساس احتیاج برای کاربران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه امکان دسترسی سریع به خدمات اقتصادی بانک کشاورزی و نیز خدمات صندوق بیمه محصولات کشاورزی در سامانه تاک ایجاد شده است، گفت: در این سامانه می توان تمام قبوض و حتی قبض جرائم رانندگی را پرداخت کرد و در عین حال امکان دریافت پیش بینی شرایط آب و هوا براساس موقعیت جغرافیایی و آخرین توصیه هواشناسی کشاورزی بوده و بهره برداران بخش کشاورزی و کاربران با ثبت اطلاعات محصول و موقعیت جغرافیایی توصیه های به هنگام کشاورزی و نیز مخاطرات اقلیمی را به وسیله این سامانه دریافت کنند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه کاربران می توانند با یک کلیک تمام رسانه های نوشتاری (نشریات ترویجی و فنی و ...)، رسانه های صوتی و تصویری (فیلم و انیمیشن ترویجی و ...) و اپلیکیشن های کاربردی کشاورزی را دریافت کنند ادامه داد: در تاک بازار عمده محصولات کشاورزی (برای خرید و فروش عمده)، بازار نهاده های کشاورزی، دیوار تاک (خرید و فروش کالا و خدمات کشاورزی) و اجاره خدمات و تجهیزات کشاورزی (اجاره یا رزرو) در دسترس بوده و با توجه به فضای ابری نامحدود در سامانه تاک ، بدون محدودیت نوع فایل و یا حجم در فضای ابری، کاربران قادر به آپلود فایل ها و یا مطالب خود هستند و در هر کجا به آنها دسترسی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه سامانه تاک منعطف برای موبایل و وب است و کاربران می توانند به پیغام ها در تمام دستگاه های ارتباطی خود یکجا و یکسان دسترسی داشته باشند نخستین شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک) در هفته دولت رونمایی شده و امکان عضویت در سامانه تاک به وسیله لینک https://agritak.ir وجود دارد.

مهندس کاظم زاده اضافه نمود: علاقمندان و بهره برداران بخش کشاورزی از سراسر استان جهت اطلاع از آخرین اخبار سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به وسیله لینک http://web.agritak.ir/#!/iG?u=payamekeshavarzi و یا https://iGap.net/payamekeshavarzi به کانال رسمی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و یا کانال 21 مدیریت جهادکشاورزی در شهرستان ها و ادارات تابعه سازمان بپیوندند.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8067

به "ایجاد اولین شبکه اجتماعی کشاورزی ایران با هدف ارتباط پیوسته میان ذی نفعان بخش کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد اولین شبکه اجتماعی کشاورزی ایران با هدف ارتباط پیوسته میان ذی نفعان بخش کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید