شرح پیروانی درباره مذاکره استقلال با جلال حسینی و نقش هدایتی در اردوی تیم ملی

به گزارش جعبه مهر، سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره برخی مسائل و شائبه ها که درباره او مطرح بود شرح داد.

شرح پیروانی درباره مذاکره استقلال با جلال حسینی و نقش هدایتی در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در بین دو نیمه دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی که با یک گل به سود سرخ ها سرانجام یافت، اظهار کرد: من خیلی خوشحالم که خیلی ها را از نزدیک می بینم و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. پرسپولیس نشان داده که در چند سال اخیر قوی ترین تیم است و وجود هجه ها علیه آن کاملا طبیعی است. هجمه ها از زمانی بیشتر شد که برانکو گفت می خواهیم در قهرمانی هت تریک کنیم. این باعث شد اتحادی بیرون زمین پیش بیاید که پرسپولیس قهرمان نگردد. این را همه بدانند که پرسپولیس قهرمان است و نایب قهرمان آسیاست و به این راحتی ها نمی گردد به این تیم لطمه زد. نتایج پرسپولیس نشان داده که نیاز به یاری کسی ندارد تا نتیجه بگیرد.

پیروانی افزود: این تیم دو قهرمانی پیاپی دارد و فینالیست آسیاست. این تیم بزرگ است و قدمت دارد؛ تیمی که با محرومیت و رباط پاره این نتایج را گرفته است. فکر می کردند پرسپولیس در رده های میانی جدول قرار می گیرد اما اکنون که مدعی اصلی قهرمانی شده است، این هجمه ها را ایجاد می نمایند. اگر بگذارند، پرسپولیس سال جاری هم قهرمان می گردد.

او درباره بیانیه کی روش در صفحه شخصی اش منتشر نموده هم گفت: برانکو و کریمی محبوب ترین های ایران هستند. برانکو مربی سالمی است و من هم بازیکن و هم همکار او بوده ام و صلاحیتش اثبات شده است. او فراتر از ایران رفته و نیاز به تعریف کسی ندارد. همین که همه پرسپولیسی ها عاشق او هستند کافی است. علی کریمی هم نیاز به تعریف ندارد و هر که با این دوستان در افتاده است، به لیست سیاه رفته و همین باعث شده تا دنبال یار جمع کردن باشد. امیدوارم تیم های کریمی و برانکو نتیجه بگیرند. همه می دانند آن دوستانی که دنبال یار جمع کردن هستاند چه کسانی اند.

مربی سابق پرسپولیس درباره فغانی هم گفت: فکر می کنید او آبرویی را که در عرصه های بین المللی مانند جام جهانی و المپیک کسب نموده به راحتی به حراج می گذارد؟ فغانی گل سر سبد فوتبال ما است.

پیروانی ادامه داد: آرزوی من نتیجه دریافت تیم ملی است. اگر تیم قهرمان گردد افتخارش برای ایران است و کسی نمی تواند آن را به نام خودش بزند.

وی درباره شایعه دادن اجازه مذاکره پرسپولیسی ها با سیدجلال حسینی و امیری زمانی که او مدیر تیم ملی بود شرح داد: من در این مدت سکوت نموده بودم. با اسم شخصیت سیدجلال حسینی نباید بازی کرد و به آن تهمت و افترا زد. سیدجلال با هیچ کس صحبت و مذاکره نکرد. من هیچ گاه علاقه شخصی ام را با کارم همراه نکردم و سعی کردم کارم را به نحو احسن انجام دهم. آن آقایی که این موضوع را گفته، چند ماه حقوقش را جلو جلو گرفت و خوابید. آقای هدایتی به او چند ماه حقوقش را داد و سپس خوابید.

او افزود: وظیفه انسانی من اجازه چنین کاری را نمی داد. هر بازیکنی در هر سطحی باشد، اگر از من بپرسد به چه تیمی بروم، پرسپولیس را معرفی می کنم. خطابم به آن دوستی است که این حرف را زده است؛ شما حقوقت را گرفتی و رفتی تا بخوابی اما من اجازه خارج شدن بازیکنی را از اردو ندادم. آقای هدایتی از هشت شب، سر شام بود. این که استقلال می خواست با سیدجلال قرارداد ببندد دروغ است. عزت و اعتبار پرسپولیس به تماشاگرانش است و هیچ تیمی در جهان پرسپولیس نمی گردد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 802

به "شرح پیروانی درباره مذاکره استقلال با جلال حسینی و نقش هدایتی در اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح پیروانی درباره مذاکره استقلال با جلال حسینی و نقش هدایتی در اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید