تکلیف اردوهای تیم ملی کشتی امروز معین می شود

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه فدراسیون کشتی با توجه به مصوبات ستاد مقابله با شیوع کرونا در ورزش اعلام کرد اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی لغو شده است، برنامه های کادرهای فنی این دو تیم هم با تغییرات زیادی همراه شد.

تکلیف اردوهای تیم ملی کشتی امروز معین می شود

بر این اساس علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ظهر امروز نشست ویژه ای را با اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برگزار خواهد کرد تا به شرایط تمرینات آماده سازی کشتی گیران در طول زمان تعطیلی اردوها رسیدگی شود.

البته پیش از این قرار بود آزاد و فرنگی کارانی که برای کسب سهمیه المپیک در گزینشی آسیا مورد نظر کادر فنی هستند، همچنان در اردو بمانند که لغو رقابتهای گزینشی المپیک، تمرینات این گروه از کشتی گیران را هم تعطیل کرد.

بدین ترتیب فدراسیون کشتی تا ظهر امروز تصمیمات و تمهیدات جدید خود را برای روشن شدن شرایط تمرین آزاد و فرنگی کاران اتخاذ خواهد کرد تا برنامه های ویژه تمرینی کشتی گیران تا زمان حضور در مسابقات گزینشی المپیک بطور رسمی تدوین و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این قرار بود رقابتهای کشتی گزینشی المپیک 2020 توکیو طی روزهای 8 تا 10 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شود که این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4947

به "تکلیف اردوهای تیم ملی کشتی امروز معین می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف اردوهای تیم ملی کشتی امروز معین می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید