تیم ملی ایتالیا به مصاف یک باشگاه برزیلی می رود

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا از اضافه شدن یک بازی دیگر به تقویم دیدارهای تدارکاتی تیم ملی این کشور پیش از حضور در جام جهانی 2014 خبر دادند.

تیم ملی ایتالیا به مصاف یک باشگاه برزیلی می رود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام نمود، تیم ملی این کشور جهت افزایش آمادگی خود برای حضور در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم باشگاهی فلومیننزه برزیل خواهند رفت.

آتزوری که در مرحله گروهی جام جهانی در گروه D با تیم های اروگوئه، انگلیس و کاستا ریکا باید رقابت کند، 18 خرداد در شهر وولتا ردونا به مصاف فلومیننزه می رود، جایی که از نظر شرایط آب و هوایی مشابه به محل بازی هایش در جام جهانی است.

ریکاردو تنوریو، رئیس باشگاه فلومیننزه در این خصوص به شبکه اوگلوبوی برزیل گفت: فدراسیون فوتبال ایتالیا برای برگزاری این بازی از ما دعوت به عمل آورد و ما هم آن را پذیرفتیم. ما در این بازی با تمام توان خود کار خواهیم کرد البته آن دسته از بازیکنان مان که به اردوی تیم های ملی شان فراخوانده می شوند در این بازی حضور نخواهند داشت.

نخستین دیدار تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2014، 24 خرداد مقابل انگلیس در شهر مانائوس است، دومین بازی آتزوری 30 خرداد برابر کاستاریکا در شهر رسیفه است و آخرین بازی شاگردان چزاره پراندلی هم 3 تیر برابر اروگوئه در شهر ناتال است. پیش از این بازی ها، لاجوردی پوشان در 2 دیدار محبت آمیز (10 خرداد در لندن) به مصاف تیم ملی ایرلند جنوبی و پس از آن (14 خرداد در شهر ورونا) به مصاف تیم ملی لوکزامبورگ می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3003

به "تیم ملی ایتالیا به مصاف یک باشگاه برزیلی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی ایتالیا به مصاف یک باشگاه برزیلی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید