تیم ملی ایران مهرماه به مصاف تیم ملی فوتسال ایتالیا می رود

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: دبیر سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال ایران گفت: بنا بر برنامه ریزی های اجرا شده در مهر ماه دیدار محبت آمیز ای با تیم ملی فوتسال ایتالیا در پیش داریم.

تیم ملی ایران مهرماه به مصاف تیم ملی فوتسال ایتالیا می رود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

آرش جابری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: با توجه به تقویمی که از سوی ای فی سی ارائه داده شده، 20 اسفند ماه جام ملت ها را در پیش داریم در نتیجه به همین دلیل تقویم مسابقات ما دو ماه زود تر شروع شده که به همین دلیل شرایط را ما به گونه ای اندیشیده ایم که تا دوم بهمن ماه لیگ را به خاتمه رسانیم و یک فرصت 18 روزه ای را در اختیار کادر فنی تیم ملی فوتسال قرار دهیم.

دبیر سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال اضافه نمود: بنا بر برنامه ریزی های انجام شده در مهر ماه دیدار محبت آمیز ای با تیم ملی فوتسال ایتالیا در پیش داریم و سپس جام باشگاه های آسیا در تهران برگزار می گردد؛ برای اینکه بتوانیم از تیم تاسیسات دریایی حمایت کنیم به مدت 18 روز بازی ها را تعطیل نموده ایم که به همین دلیل امیدواریم هیچ بازی عقب افتاده ای نداشته باشیم.

جابری بیان نمود: در امسال یکی از مهم ترین مسابقاتی را که در پیش داریم مسابقات جام گرند پریکس در برزیل است که به همین دلیل تقویم چنان فشره چپیده شده است که ما نخواستیم بر روی تیم ها فشاری آید به همین دلیل و براساس مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال امسال مسابقات جام حذفی برگزار نگردد.

وی توضیح داد: بنا بر آنچه که در جلسه قرعه کشی مصوب شد آنچه که الزامات AFC است را به تیم ها اعلام نموده ایم و آنها را پیگیری می کنیم تا بازی هایمان در سطح عالی برگزار گردد و هیچ مسئله ای از سوی (AFC) نداشته باشیم چرا که هم اکنون به یاری و همیاری تمامی تیم ها نیازمند هستیم تا تیم ها هم اندیشی های لازم درون باشگاهی را داشته باشند تا بازی ها با موفقیت انجام گردد.

دبیر سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: یکی دیگر از مهم ترین مصوباتی را که امسال برای لیگ فوتسال در نظر گرفته ایم پرداخت حق رشد باشگاه های سابق است و به این معنی است که کسانی که قرار داد داشته اند و یا مهلت قرار دادشان تمام شده و به تیم جدیدی می روند باید 30 درصد از قرار دادشان را به باشگاه قبلی (سابق) خود پرداخت نمایند.

جابری بیان نمود: یکی از عللی که این طرح را مصوب نموده ایم و به دنبال این هستیم آن را عملی سازیم این است که بازیکن برای پیوستن به تیم جدید خود مسئله ای در زمینه حساب های اقتصادی نداشته باشد و به راحتی در تیم جدید خود حضور پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه هم اکنون صحبت هایی شنیده می گردد که تمامی تیم های فوتسال همچون فوتبال باید به سمت خصوصی سازی روند، سازمان لیگ برای این امر چه برنامه ای داشته است؟، گفت: باید شاکر خداوند متعال بود که در لیگ بر تر فوتسال ایران نیز 80 الی 90 درصد باشگاه ها خصوصی هستند.

دبیر سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال توضیح داد: در ارتباط وضعیت دولتی بودن یا خصوصی بودن باشگاه ها اگر بخواهیم شفاف سازی داشته باشیم شاید در لیگ بر تر فوتسال نیز تنها سه یا چهار تیم از خدمات بخش دولتی استفاده نمایند و مابقی تیم ها از خدمات بخش خصوصی استفاده می نمایند.

جابری بیان نمود: هم اکنون در لیگ بر تر فوتسال ایران تنها تیم های تاسیسات دریایی، سونگون (مس)، شرکت ملی حفاری ایران دولتی هستند و ما بقی تیم ها حالت خصوصی دارند و این بسیار خوب است و امیدوارم بحث خصوصی سازی باشگاه ها ادامه داشته باشد که به امید خداوند متعال روزی تمامی تیم های فوتسال ایران نیز به صورت برابر از امکانات بخش خصوصی استفاده نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان در رابطه با برگزاری همچون کلاس های دانش افزایی که در مشهد مقدس برگزار گردید چیست، توضیح داد: باید از تمامی کسانی که در برگزاری این کلاس دانش افزایی کوشش نموده اند تقدیر به عمل آورد چرا که هماهنگی حضور خوزه ونانسیو لوپز کار بسیار سختی است اما به واقع باید شاکر خداوند متعال بود که چنین برنامه ای به صورت کشوری در مشهد مقدس برگزار گردید.

دبیر سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: حمایت سازمان لیگ از باشگاه های بخش خصوصی است که آنچه نصح صریح قانون باشد را انجام دهند که به همین دلیل تیم باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد که برای نخستین بار در مسابقات لیگ بر تر حضور داشت تاکنون در ارتباط با این تیم هیچ گزارش منفی دریافت نشده است.

جابری بیان نمود: باید این نکته را تماما به یاد داشت که تیم اقتدار نوین فردوسی هیچ خطایی را مرتکب نشده و تماما با فدراسیون همکاری داشته و تیمی بوده که بهترین میزبان مسابقات لیگ بر تر فوتسال شناخته شده،؛ با توجه به اینکه این تیم نخستین سال حضور خود را در لیگ حضور پیدا می کرد اما شایسته ترین میزبانی ها را برگزار کرد و تمامی گزارش عملکرد های این تیم در فدراسیون موجود است.

وی توضیح داد: به یکباره در خاتمه اسفند ماه سخنی مطرح شد مبنی بر اینکه تیم اقتدار نوین فردوسی قصد کناره گیری از رقابت های لیگ بر تر را دارد اما طی صحبت هایی که بنده و آقای افتخاری با مصطفی نعمتی (مدیر عامل باشگاه فردوسی مشهد) داشتیم توانستیم وی را راضی کنیم که تیم اقتدار نوین فردوسی مشهد در لیگ بماند و از نعمتی مصرانه خواستیم که پیمانی را که با ورزش خراسان رضوی بسته است را تا حد توان عملی سازد.

گفت و گو از مهدی صبوری نیک

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3537

به "تیم ملی ایران مهرماه به مصاف تیم ملی فوتسال ایتالیا می رود" امتیاز دهید

1 کاربر به "تیم ملی ایران مهرماه به مصاف تیم ملی فوتسال ایتالیا می رود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی ایران مهرماه به مصاف تیم ملی فوتسال ایتالیا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید