جابر انصاری: بیرانوند به پرسپولیسی ها 4 نشان می داد

به گزارش جعبه مهر، جابر انصاری حمله تندی به سمت پرسپولیسیثها به خصوص بیرانوند داشته است. انصاری از حرف های بیرانوند علیه رحمتی به شدت ناراحت است.

جابر انصاری: بیرانوند به پرسپولیسی ها 4 نشان می داد

بیرانوند حرف نزدن را خوب یاد بگیرد!

به گزارش خبرنگاران ، از جابر انصاری پرسیده اند که چرا بازیکنان بعد از بازی با پدیده این اندازه ناراحت بوده اند که او این واکنش را نشان داده است: ناراحت نباشند؟ تیم ما بازی را برده ولی داور گل صد در صد ما را نگرفت. مگر در بازی مقابل تیمی مثل پدیده چقدر موقعیت نصیب حریفان می گردد؟ دست یاری داور درد نکند که عذرخواهی نموده اما 3 امتیاز ما را هم بر می گردانند؟ این عذرخواهی به درد ما نمی خورد!

جابر نسبت به اعتراض پرسپولیسی ها به حرف های مهدی رحمتی نیز این واکنش را دارد: شنیدم بازیکنان پرسپولیس مصاحبه نموده اند و حرفهایی در مورد رحمتی زده اند. البته فیلم مصاحبه بیرانوند را دیدم ولی واقعا من جابر انصاری که 4 سال است در استقلال هستم و بیش از 20 گل برای تیمم زده ام و رفت و برگشت به پرسپولیس گل زده ام هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم جواب کاپیتان پرسپولیس را بدهم! بیرانوند حداقل اگر می خواهد در مورد رحمتی حرف بزند اول از سید جلال حسینی که سالها با رحمتی هم بازی بوده اجازه بگیرد و از او سوال کند رحمتی کیست و چه افتخاراتی دارد بعد در موردش مصاحبه کند! او تازه 2 سال است به پرسپولیس آمده بعد در مورد کاپیتان استقلال حرف می زند؟ ظاهرا این بنده خدا یادش رفته تا پارسال چه حرفهایی در مورد پرسپولیس می زد؟

انصاری در ادامه حرف هایش با تندی بیشتری به بیرانوند حمله می نماید: این بنده خدا مرتب در صفحات مجازی اش به طرفداران پرسپولیس عدد 4 نشان می داد و 2 بار هم سر از باشگاه استقلال در آورد. شاهکار او هم مصاحبه اش در مورد طرفداران پرسپولیس بود که هنوز وقتی آن فیلم را می بینیم تعجب می کنیم که او با چه رویی در این تیم بازی می نماید.این بنده خدا (بیرانوند) به طرفداران تیمش گفت ساکت شوید و بعد هم در مصاحبه اش اشاره نمود که شما خواب قهرمانی را هم نمی دیدید حالا بعد از 10 سال برای تان قهرمانی آوردیم وحالا علیه ما حرف هم می زنید؟ همین صحبت نشان می دهد که بیرانوند موقعی که مصاحبه می نماید زیاد فکر نمی نماید و چندان تعادل ندارد.

انصاری از دفاع دسته جمعی پرسپولیسی ها از فغانی هم شاکی است: اکثر بازیکنان پرسپولیس داشتند در مورد آقای فغانی صحبت می کردند و در حمایت از او مصاحبه می کردند. کسی منکر توانایی های آقای فغانی نیست و همه می دانند او بهترین داور ایران است ولی مگر خود آقای فغانی نمی تواند از خودش دفاع کند؟ مگر کسی که در جام جهانی قضاوت نموده می ترسد از خودش دفاع کند؟همین که پرسپولیسی ها از فغانی دفاع می نمایند خودش جای سوال دارد. انصاری حرف هایش را این گونه تمام کرد: من جواب بقیه دوستان را که از حرف های بازیکنان استقلال ترش کردند را نمی دهم فقط توصیه ام به بیرانوند که ادعا می نماید بازیکن ملی است این است که ادبیات مصاحبه جلوی دوربین با ادبیات ارسال دایرکت به مردم در صفحات مجازی فرق می نماید!من به عنوان کسی که کم صحبت می کنم این توصیه را به بیرانوند می کنم که اگر صحبت کردن بلد نیست حداقل حرف نزدن را خوب یاد بگیرد.

10-270

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 805

به "جابر انصاری: بیرانوند به پرسپولیسی ها 4 نشان می داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابر انصاری: بیرانوند به پرسپولیسی ها 4 نشان می داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید