جزییاتی از صدور کارت هوشمند برای اعضای خانه موسیقی

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - خانه موسیقی ایران از تمامی اعضای خود خواست تا به منظور صدور کارت هوشمند عضویت اطلاعات را خود در سامانه جامع هنرمندان به روز رسانی کنند.

جزییاتی از صدور کارت هوشمند برای اعضای خانه موسیقی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

خانه موسیقی با انتشار اطلاعیه ای از اعضای این مجموعه صنفی خواسته تا برای برای صدور کارت هوشمند عضویت اطلاعات خود در سامانه جامع هنرمندان را به روز رسانی کنند.

با توجه به هوشمند شدن کارت های عضویت خانه موسیقی و همچنین ارائه خدمات این نهاد صنفی از جمله بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و هنرکارت که می بایست بر اساس اطلاعات به روز رسانی شده صورت پذیرد، تمامی هنرمندان عضو می توانند با مراجعه به سامانه جامع هنرمندان خانه موسیقی نسبت به تکمیل و به روزرسانی اطلاعاتشان اقدامات لازم را انجام دهند.

ثبت کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر، تاریخ تولد، محل تولد، شرایط تاهل، آخرین مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی، شرایط نظام وظیفه، آدرس محل سکونت، منطقه شهرداری، تلفن محل سکونت، آدرس محل کار، تاریخ اعتبار کارت عضویت، نام کانون تخصصی، نوع ساز، شرایط بیمه، بارگذاری عکس و اطلاعات تکمیلی درباره رشته تخصصی موسیقی از جمله مواردی است که در این به روز رسانی باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10254

به "جزییاتی از صدور کارت هوشمند برای اعضای خانه موسیقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییاتی از صدور کارت هوشمند برای اعضای خانه موسیقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید