جلالی نیامده قهر کرد!

به گزارش جعبه مهر، بعد از مدت ها وقت تلف کردن و شایعه های زیاد در خصوص گزینه سرمربیگری نساجی مازندران، بالاخره مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید این تیم قائمشهری انتخاب شد. با انتخاب جلالی، خیال طرفداران نساجی راحت شد که تکلیف تیم بالاخره معین شد اما شرایط خوب پیش نرفت. در روز معارفه مجید جلالی هیچ کدام از مالکان باشگاه نساجی مازندران حضور نداشتند که این مساله کمی عجیب بود. البته شاید عجیب برای جلالی و طرفداران اما برای آنهایی که می دانند یک سری اختلاف بین مالکان باشگاه نساجی مازندران وجود دارد، این مساله چندان تعجب آور نبود. به هر حال، مجید جلالی بدون حضور مالکان باشگاه و حتی علی امیری مدیرعامل نساجی که به تازگی برگشته، به بازیکنان تیم معرفی گردید.

جلالی نیامده قهر کرد!

لالی بدون توجه به این مسائل، کارش را آغاز کرد و حتی یک بازی محبت آمیز هم برگزار کرد که پیروز شد. این مساله امیدواری های طرفداران را بیشتر و بیشتر کرد. بعد از این بازی محبت آمیز، خبر رسید به زودی قرارداد مجید جلالی با نساجی رسما ثبت می گردد اما این اتفاق هم نیفتاد تا خبر قهر سرمربی جدید نساجی همه را شوکه کند. جلالی پس از 5 جلسه حضور در تمرین نساجی، چهارشنبه حاضر به کار با تیم نشد و محل تمرین را ترک کرد. گفته می گردد دلیل این قهر، بی تفاوتی مدیران باشگاه نساجی برای حل مسائل تیم است که باعث ناراحتی سرمربی شد.

لبته در کنار هم به نطر می رسد بندهای قرارداد جلالی هم یک سری ناراحتی به وجود آورد. ظاهرا قرار بود قرارداد جلالی با نساجی، سه شنبه امضا گردد اما یک سری ایرادها که سرمربی این تیم به بندهای آن گرفت، باعث شد این افتاق به تعویق نیفتد. با این شرایط باز هم کار برای نساجی پیچیده شد. البته بعد از این قهر، فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه نساجی که معلوم نبود، چرا در مراسم معارفه مجید جلالی غایب بود، در مصاحبه ای اظهار داشت جلالی قهر نکرد و چیز خاصی نیست: اعضای تیم فوتبال ما صبح چهارشنبه به اردو رفتند و بعدازظهر هم تمرین داشتند. اصلا قهری در کار نبوده و چیز خاصی نیست. ما در همان هتل محل اردو قرارداد جلالی و کادرش را می بندیم و کار ها انجام می گردد.

صنیعی فر حتی برای اینکه دل جلالی را به دست بیاورد و او را برگرداند، قول داد حتی امد لک را به نساجی برگرداند: اگر سرمربی چنین درخواستی از باشگاه داشته باشد ما این کار را انجام می دهیم. به هر حال مالک باشگاه نساجی مازندران اگرچه قهر مجید جلالی را تکذیب می نماید اما خاموش بودن تلفن همراه این سرمربی نشان می داد، ناراحتی جلالی کاملا جدی است. با این شرایط حالا باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد. آیا صنیعی فر یکی از مالکان باشگاه نساجی، می تواند جلالی را برگرداند و او را راضی به ثبت قراردادش کند یا اینکه باید به سراغ گزینه های دیگر بروند.

با توجه به علاقه خاص و شدید مجید جلالی به مربیگری و اینکه نمی تواند بیکار بماند، بعید است با هم کنار نیایند اما باید دید تا چه حد انتظاراتش برآورده می گردد و مالکان باشگاه به تیم توجه خواهند کرد یا نه. هفته گذشته استاندار مازندران در جلسه ای از ماالکان باشگاه نساجی خواست مسائل تیم را مرتفع نمایند اما به نظر می رسد هنوز در این باشگاه ناهماهنگی هایی وجود دارد که این مساله می تواند نگرانی طرفداران نساجی را بیش از پیش کند.

230+230-9

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1003

به "جلالی نیامده قهر کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی نیامده قهر کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید