جمالی فشی به مدال نقره پومسه رسید، کسب پنجمین مدال کاروان ایران

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، در انتها فینال پومسه بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان دنیا، امروز سه شنبه مهدی جمالی فشی به رقابت با حریفانش پرداخت و با کسب 7.64 امتیاز پس از نماینده کره جنوبی، بر سکوی دوم ایستاد. کره جنوبی در این بخش 7.93 امتیاز به دست آورد و قهرمان شد.

جمالی فشی به مدال نقره پومسه رسید، کسب پنجمین مدال کاروان ایران

نماینده اندونزی و چین با 7.59 و 7.58 عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

با این مدال، تعداد مدال های ایران به عدد پنج رسید. ایران تاکنون دو طلا، یک نقره و دو برنز به دست آورده است و در صندلی یازدهم رده بندی توزیع مدال های بیست و هشتمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی واقع شده است.

پیش از این نجمه خدمتی در تیراندازی تفنگ بادی 10 متر و مه لقا جام بزرگ در ماده 50 متر درازکش خفیف بانوان به مدال طلا رسیده بودند و تیم تیراندازی دختران ایران با ترکیب نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ و مائده امین زاده در ماده تفنگ 10 متر بادی و تیم تیراندازی بانوان ایران با ترکیب نجمه خدمتی، مریم طالبی و مه لقا جام بزرگ در ماده 50 متر درازکش به دو مدال برنز دست یافته بودند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی از روز دوازدهم تا بیست و سوم تیرماه در شهر گوانجو کره جنوبی برگزار می گردد. ایران با کاروانی متشکل از 83 ورزشکار در 8 رشته، 26 نفر عضو کادر فنی، 12 نفر عضو کادر اجرایی و 2 داور در این رقابتها شرکت نموده است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3139

به "جمالی فشی به مدال نقره پومسه رسید، کسب پنجمین مدال کاروان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمالی فشی به مدال نقره پومسه رسید، کسب پنجمین مدال کاروان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید