حسینی: قرار است یک کار عظیم انجام دهیم، خیلی ها دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد

به گزارش جعبه مهر، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما با دعای طرفداران و کوشش بازیکنان قرار است یک عظیم انجام دهیم.

حسینی: قرار است یک کار عظیم انجام دهیم، خیلی ها دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد

به گزارش خبرنگاران، سیدجلال حسینی در گفت وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط سرخپوشان برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط تیم خیلی خوب است و بازی در فینال آسیا خیلی سخت است برای هر بازیکن و تیم ایرانی خیلی سخت است. ما یک کار عظیم قرار است انجام دهیم و انشالله که طرفداران دعا نمایند و بازیکنان جدیدمان باید شرایط را درک نمایند، آنها خیلی کوشش می نمایند اما یک بازی حساس را در پیش داریم و امیدوارم پیروز باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که به گلزنی در فینال آسیا فکر نموده است؟ گفت: همه بازیکنان به این موضوع فکر می نمایند اما ما بیشتر به فکر این هستیم که یک کار گروهی داشته باشیم. وقتی ما مقابل یک تیم قدرتمند قرار می گیریم باید یک تیم کامل کنار هم باشیم. امیدوارم بچه ها این موضوع را درک نمایند و به فکر چیز دیگری نباشند تا انشالله بتوانیم فینال را با پیروزیت پشت سر بگذاریم.

حسینی در مورد این موضوع که تقابل پرسپولیسی که با مسائل زیادی روبرو بود با حریفی پرقدرت از شرق آسیا در فینال آسیا را چطور می بیند، توضیح داد: این مسائل را برای ما به وجود آوردند، متاسفانه هر سال اذیت می نمایند. ما می توانستیم با یک تیم قدرتمند در فینال آسیا بازی کنیم. بچه های خوبی داریم و خوب هم کوشش می کنیم اما برخی وقت ها مقابل تیم هایی بازی می کنیم که ملی پوشان زیاد و بازیکنان خارجی خوبی دارند، کار ما سخت است اما بچه های ما یاد گرفتند که کوشش نمایند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عدم حضور تماشاگران در فینال آسیا گفت: قدرت تیم ما طرفداران هستند. متاسفانه به خاطر این بیماری نمی توانند کنار ما باشند اما امیدواریم که دعا نمایند تا یک روز خوبی داشته باشیم. شرایط حساسی برای پرسپولیس باشد و امیدوارم بتوانیم شرایط را درک کنیم و پیروز باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تا جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد؟ اعلام نمود: ما هیچ چیزی را نمی توانیم پیش بینی کنیم. متاسفانه وقتی ما یک تیمی هستیم که خیلی ها دوست ندارند نتیجه بگیریم و ضعیف مان می نمایند و همه جوره ضربه می زنند کارمان سخت می گردد. ما کنار طرفداران مان هستیم، هیچ کس نمی تواند قول قهرمانی بدهد اما مطمئن باشید که هر چقدر جان در بدن داشته باشیم کوشش می کنیم.

گل محمدی: خدا پرسپولیس را دوست دارد، به بازیکنان گفتم که یک کار ناتمام دارند، کاریزمای سیدجلال مثل دایی و مهدوی کیا است

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8623

به "حسینی: قرار است یک کار عظیم انجام دهیم، خیلی ها دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: قرار است یک کار عظیم انجام دهیم، خیلی ها دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید