حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ دو و میدانی کشور

به گزارش جعبه مهر، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی این مرکز برای حضور تیم های آقایان و بانوان این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور اطلاع داد.

حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ دو و میدانی کشور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد ، امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی این مرکز برای حضور تیم های آقایان و بانوان این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور اطلاع داد.

براساس این گزارش ، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور و هیأت همراه با امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی امروز ملاقات و گفت و گو کردند.

در این نشست، لشگری با بیان اینکه ارتقای اداره کل ورزش و دانشگاه آزاد اسلامی به مرکز، نشان دهنده تمایل دانشگاه به گسترش مقوله ورزش در دانشگاه است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همیشه در ورزش دانشگاهی و حرفه ای، از صندلی ویژه ای برخوردار بوده و سال جاری نیز تیم های این دانشگاه در رشته های مختلف، نتایج درخشانی به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمد مهدی طهرانچی و دبیری مهدی علی نژاد، نگاه مثبتی به تیمداری در رشته دو و میدانی به عنوان ورزش پایه دارد، گفت: با توجه به حضور دانشجویان باانگیزه و مستعد، برنامه ریزی برای حضور تیم های آقایان و بانوان این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور انجام شده است.

لشگری ادامه داد: یکی از برنامه های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، افزایش سطح کیفی مکان های ورزشی خود با توجه به اهداف کلان دانشگاه است. در این موضوع، هم بحث ارائه خدمات به دانشجویان و هم درآمدزایی مدنظر قرار گرفته است. امضای تفاهم نامه با فدراسیون های مختلف کشور نیز برای استفاده بهینه تر از مکان های ورزشی دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین استعدادیابی ورزشی در واحدهای دانشگاهی و مدرسه های سما، راه اندازی آموزشگاه در رشته های مختلف ورزشی و راه اندازی کلینیک های تخصصی پزشکی، ورزشی را از دیگر برنامه های آینده این مرکز برشمرد.

مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور نیز گفت: ارتقای اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به مرکز و حضور دکتر لشگری که پیشینه خیلی خوبی در ورزش کشور دارد، نوید دهنده این است دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور، نقش پررنگ تر و پربارتری نسبت به گذشته خواهد داشت.

مهدی مبینی اضافه کرد: مهم ترین شاخصه دکتر لشگری به عنوان رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی این است که از بدنه دانشگاه است و هم ساختار تشکیلاتی دانشگاه و هم ساختار ورزش را می شناسد.

وی، حضور تیم های دختران و پسران دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ های دو و میدانی جوانان و بزرگسالان کشور را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی پیشینه بسیار درخشانی در ورزش کشور دارد و به حتم حضور تیم های دختران و پسران این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور، سطح کیفی مسابقه ها را ارتقا خواهد داد.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور همچنین ابراز امیدواری کرد به زودی تفاهم نامه ای با دانشگاه آزاد اسلامی به امضا برسد و اردوهای تدارکاتی این فدراسیون در مکان های ورزشی دانشگاه که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6302

به "حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ دو و میدانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ دو و میدانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید