خبرنگاران اقلیمی: آقامیرزایی با کسب سهمیه در تایلند دست به کار بزرگی زد

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم قایقرانی آب های آرام ایران گفت: ملی پوش قایقرانی ایران رقابت سختی با برای کسب سهمیه داشت وتوانست نخستین سهمیه را برای قایقرانی ایران به ارمغان آورد.

خبرنگاران اقلیمی: آقامیرزایی با کسب سهمیه در تایلند دست به کار بزرگی زد

به گزارش خبرنگاران، دقایقی پیش علی آقامیرزایی در کایاک 1000 متر یک نفره توانست ضمن کسب عنوان نخست سهمیه بازی های المپیک را از ان خود کند. آقا میرزایی در مرحله فینال با زمان 3 دقیقه و 36 ثانیه در رده اول نهاده شد و به سهمیه المپیک رسید. این نخستین سهمیه قایقرانی ایران برای المپیک توکیو بود.

ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی آب های ایران در زمینه این پیروزیت به خبرنگار خبرنگاران گفت: 20 قایقران در ماده کایاک 100 متر در 2 گروه با هم به رقابت پرداختند و هشت نفر از آنان به فینال صعود کرد. آقامیرزایی در گروه خود به عنوان نخست رسید و فینالیست شد. او برای رسیدن رقابت سختی با ورزشکاران دیگر کشورها داشت و در نهایت پیروز شد نخستین سهمیه ایران در رشته قایقرانی به نام خود سند بزند.

وی با بیان اینکه تنها قهرمانان ماده های مختلف قایقرانی پیروز به کسب سهمیه می شوند ادامه داد: این کار را برای ما سخت نموده بود و با وجود کسب یک عنوان نخست (آقامیرزایی) و یک صندلی سوم (مجللی) ما تنها توانستیم یک سهمیه کسب کنیم. عملکرد تیم اعزامی به تایلند خیلی خوب بود. ما در بازگشت به ایران نتایج را در کمیته فنی آنالیز خواهیم کرد تا نقاط قوت و ضعف پاروزنان تعیین گردد.

اقلیمی این را هم گفت: ما در ایران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم. ملی پوشان در تایلند توانستند رکوردی را که در تمرینات ثبت نموده بودند ارتقا دهند و این نشان از کوشش آنان دارد.

نتایج قایقرانان اعزامی ایران به مسابقات گزینشی تایلند به توضیح زیر است.

علی آقا میرزایی در کایاک 1000 متر مردان نفر نخست شد و سهمیه کب کرد. عادل مجللی در کانو 1000 متر سوم شد و نماینده چین به سهمیه رسید.

در کانو 200 متر زنان آتنا رئوفی ششم شد و از کسب سهمیه باز ماند در این ماده سهمیه المپیک به نمانده تایلند رسید. هدیه کاظمی نیز در 2 ماده کایاک 200 و 500 متر عنوانی بهتر از پنجم را کسب نکرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10070

به "خبرنگاران اقلیمی: آقامیرزایی با کسب سهمیه در تایلند دست به کار بزرگی زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اقلیمی: آقامیرزایی با کسب سهمیه در تایلند دست به کار بزرگی زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید