خبرنگاران انبار مواد ضدعفونی کننده تقلبی در کرمان کشف شد

به گزارش جعبه مهر، کرمان - خبرنگاران - فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک انبار مواد ضدعفونی کننده تقلبی که به منظور فروش به شهروندان برای مراقبت در مقابل ویروس کرونا تهیه شده بود، خبر داد.

خبرنگاران انبار مواد ضدعفونی کننده تقلبی در کرمان کشف شد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران، سردار عبدالرضا ناظری اضافه کرد: در این روزها که همه افراد جامعه به نوعی درگیر راهکارهای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هستند، پلیس نیز ضمن انجام تدابیر پیشگیرانه در سطح رده ها و یگان های متعدد خود در راستای پیشگیری از احتکار، گرانفروشی و سایر تخلفات مرتبط با عرضه و فروش کالاهای مورد نیاز مردم نیز تلاش می کند.

وی ادامه داد: در همین رابطه مأموران پایگاه امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با انجام یکسری کار اطلاعاتی شبانه روزی از دپو مقدار قابل توجهی مواد ضدعفونی تقلبی در یک انبار در حاشیه شهر کرمان آگاهی یافتند.

سردار ناظری بیان داشت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی در بازرسی از این انبار مقدار زیادی مواد ضدعفونی کننده تقلبی و برخی اقلام فاقد مجوز به مقدار 15هزار و 200 لیتر را کشف و در این رابطه 2 فرد متخلف که به منظور سودجویی اقدام به تهیه و انبار موادتقلبی کرده بودند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی این 2 نفر به مراجع قضایی بیان داشت: در شرایط کنونی که همه افراد جامعه نیازمند اقلام بهداشتی با کیفیت برای پیشگیری از ابتلا به بیماری مهلک کرونا هستند شایسته نیست برخی افراد اجناس تقلبی، احتکار شده و حتی بی کیفیت را وارد بازار کنند و چه بهتر که همه در راستای انتها دادن به این بحران دست در دست یکدیگر، نهایت مساعدت را با همشهریان و هموطنان خود داشته باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5362

به "خبرنگاران انبار مواد ضدعفونی کننده تقلبی در کرمان کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انبار مواد ضدعفونی کننده تقلبی در کرمان کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید