خبرنگاران شینهوا: پروازهای خارجی به ایران از سرگرفته شد

به گزارش جعبه مهر، پکن- خبرنگاران- خبرگزاری رسمی چین گزارش کرد پس از 4 ماه از شیوع ویروس کرونا در ایران و تعطیلی پروازهای بین المللی، بسیاری از شرکت های هواپیمایی بتدریج در حال ازسرگیری پروازهای خود به ایران هستند.

خبرنگاران شینهوا: پروازهای خارجی به ایران از سرگرفته شد

به گزارش خبرنگاران شینهوا روز سه شنبه در گزارشی نوشت: پرواز شرکت هواپیمایی امارات به ایران شروع شده و یکی از هواپیماهای این شرکت پس از مدت طولانی دو روز پیش در فرودگاه امام خمینی (ره) فرود آمده است.

گزارش خاطر نشان نموده است که بر اساس اعلام سازمان بین المللی هواپیمایی، کسانی که از پروازهای خارجی استفاده می نمایند از جمله برای پرواز امارات باید حداکثر 96 ساعت پیش از پرواز آزمایش کرونا داده باشند.

گزارش ادامه می دهد که قطر ایرویز هم که پروازهایش را به صورت محدود در دوران قرنطینه به ایران انجام می داد تصمیم به افزایش پروازها گرفته است و شرکت های هوایی خارجی دیگری نیز بتدریج در حال برنامه ریزی برای شروع پروازها به ایران و بالعکس هستند.

قطرایرویز بر اساس اعلام خبرگزاری چین بجز شهر تهران پروازهایی را به شهرهای مشهد، اصفهان و شیراز در نظر گرفته است.

شینهوا می نویسد که یک هفته قبل هم شرکت کام ایر جت افغانستان پروازی به مشهد انجام داد و قرار است پروازهای این شرکت به مشهد از شهرهای هرات، کابل و قندهار از سر گرفته گردد پرواز شارجه به شیراز برای شرکت ایرعربیا نیز این ماه شروع شد.

بنا به این گزارش، ایران اولین موارد ابتلا به کرونا در کشور را 19 فوریه گفت و پس از آن شمار پروازهای خارجی به این کشور کاهش یافت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6786

به "خبرنگاران شینهوا: پروازهای خارجی به ایران از سرگرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شینهوا: پروازهای خارجی به ایران از سرگرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید