خبرنگاران قسمت سوم مجموعه نمایشی مانگ و ئه ستیره وارد بازار می گردد

به گزارش جعبه مهر، سنندج - خبرنگاران - قسمت جدید مجموعه نمایشی مسابقه ای مانگ و ئەستیرە (ماه و ستاره) 28 اسفند و در آستانه عید نوروز وارد شبکه توزیع شده و با تمهیدات لازم در راستای مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از حضور مردم در بازار درب منزل به متقاضیان تحویل داده می گردد.

خبرنگاران قسمت سوم مجموعه نمایشی مانگ و ئه ستیره وارد بازار می گردد

کارگردان و سازندە مجموعە نمایشی و مسابقه ای مانگ و ئه ستیره روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: 2 قسمت گذشته این مجموعه با استقبال چشمگیر مخاطبان کُرد و علاقمندان به فرهنگ کُردی نهاده شد.

فریاد مجیدآبادی افزود: با توجه به بحران بیماری ویروس کرونا در کشور برنامه ریزی هایی که برای انتشار قسمت سوم این مجموعه داشتیم، منتفی شد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر مخاطبان برای پخش قسمت جدید و پیرو جلسات متعددی که با مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان داشتیم به منظور ایجاد شور و نشاط در خانواده ها در این شرایط بحرانی و در خانه ماندن آنها قسمت سوم را در روزهای پایانی سال وارد بازار می کنیم.

کارگردان و سازندە مجموعە نمایشی و مسابقه ای مانگ و ئه ستیره یادآور شد: علاوه بر پخش در تمام فروشگاه های استان امکان تحویل قسمت سوم این مجموعه درب منزل هم فراهم شده است.

مجیدآبادی تاکید نمود: در قسمت سوم مانگ و ئه ستیره ابرهیم مرادی، یوسف اسدی، عابدین رضایی، رضا پشابادی، مسعود بیگلری، سیوان گاگلی و کارزان فاروق ایفای نقش می نمایند.

نخستین قسمت مجموعه مانگ و ئه ستیره اوایل اسفند سال گذشته در شبکه نمایش خانگی عرضه و دومین قسمت آن هم دی ماه سال جاری وارد شبکه نمایش خانگی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5201

به "خبرنگاران قسمت سوم مجموعه نمایشی مانگ و ئه ستیره وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قسمت سوم مجموعه نمایشی مانگ و ئه ستیره وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید