خبرنگاران کلاس اول از ماندگارترین سال های تحصیل است

به گزارش جعبه مهر، رشت - خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: کلاس اول از ماندگارترین ایام تحصیل است که در ذهن ها باقی می ماند.

خبرنگاران کلاس اول از ماندگارترین سال های تحصیل است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران نادر دنیا آرای در مراسم جشن الفبا کلاس اولی ها که به صورت زنده تلویزیونی از شبکه استانی باران پخش شد، اضافه کرد: معلم و همکلاسی های پایه اول دوران مدرسه خود را به یاد دارم.

وی با اشاره به برگزاری جشن الفبا حدود 32 هزار دانش آموز کلاس اولی گیلان گفت: این جشن با توجه به بیماری کرونا با ابتکار خوب صدا و سیما و سایر فعالان آموزش و پرورش استان به صورت زنده تلویزیونی برگزار گردید.

وی ضمن قدردانی از معلمان پایه اول ابتدایی ، معاونان و مدیران واحدهای آموزشی استان گیلان از اولیاء کلاس اولی ها خواست تا جشن الفبا را به صورت خانگی نیز برای فرزندان خود برگزار نمایند.

وی در ادامه با اشاره به انجام فعالیت های ورزشی در کنار برنامه های آموزشی و پرورشی شبکه شاد خاطر نشان کرد: معلمان تربیت بدنی کلیپ هایی را در شبکه آموزشی شاد برای دانش آموزان به منظور انجام فعالیت های ورزشی ارسال کردند تا با درخانه ماندن آنها ورزش فراموش نشود.

با توجه به بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس آن، جشن الفبا برای حدود 32 هزار دانش آموز کلاس اولی گیلان صبح امروز پنجشنبه به صورت زنده تلویزیونی از شبکه استانی باران برگزار گردید.

مراسم جشن الفبا با حضور تعداد محدودی از دانش آموزان کلاس اول با اجرای دو نفر از مجریان کودک و نوجوان شبکه استانی گیلان با برنامه های مختلف فرهنگی و شاد برگزار گردید.

در برنامه تلویزیونی جشن الفبا کلاس اولی ها با اجرای شعر از معلمان خود بابت باسواد شدنشان قدردانی کردند.

استان گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت حدود 400 هزار دانش آموز دارد.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6281

به "خبرنگاران کلاس اول از ماندگارترین سال های تحصیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کلاس اول از ماندگارترین سال های تحصیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید