خبرنگاران 10 امتیاز ارزیابی روابط عمومی های ایلام به رسانه های مکتوب اختصاص یافت

به گزارش جعبه مهر، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: 10 امتیاز ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که به وسیله شاخص های 20 گانه انجام می گیرد به درج خبر در رسانه های مکتوب اختصاص یافته است.

خبرنگاران 10 امتیاز ارزیابی روابط عمومی های ایلام به رسانه های مکتوب اختصاص یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی بر توجه بیشتر مدیران استان به رسانه های مکتوب تاکید نمود و گفت: در ملاقات اخیر جمعی از مدیران مسئول هفته نامه های مکتوب استان یکی از دغدغه های این قشر سخت شدن فضای کسب و کار در کنار ظهور و بروز فضای مجازی و اوضاع کرونایی بود که در این رابطه استاندار ایلام دستور داد در ارزیابی روابط عمومی دستگاه های اجرایی که بصورت ماهیانه انجام می گیرد سازوکاری اتخاد گردد که مدیران به این رسانه ها توجه بیشتری داشته باشند.

وی اضافه نمود: در امتیازبندی شاخص های اطلاع رسانی و درج اخبار و اطلاعات در رسانه هایی همچون هفته نامه، 2 هفته نامه، ماهنامه و روزنامه هرکدام پنج و در مجموع 10 امتیاز برای رسانه های مکتوب در نظر گرفته شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام اصلاح فرایند نظم در انتشار را دیگر مطالبه رسانه های مکتوب استان از استاندار ایلام مطرح کرد و گفت: در این رابطه استاندار ایلام در تماس تلفنی با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهان اصلاح نظم درانتشار برای دریافت آگهی های دولتی به نشریات محلی از 80 به 50 درصد شد که مورد موافقت نهاده شد.

قیصربیگی با اشاره به شرایط کنونی کشور و اتخاد راستا عقلانی در فضای رسانه ای استان از مجموعه خبرنگاران و اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت: امروز در سپهر رسانه ای استان مسائل جناحی و گروهی رنگ باخته است و بجای آن دغدغه مندی های دلسوزانه حول مسائل توسعه ای استان شکل گرفته است که یقینا تداوم این حرکت ارزشمند خیر و صلاح همه را در بر خواهد داشت.

وی امیدآفرینی وحرکت درراستا وحدت و همدلی را کوبنده ترین پاسخ به جنگ روانی دشمن در شرایط کنونی مطرح کرد و اضافه نمود: تمامی کوشش دشمنان نظام و کشور دلسرد کردن مردم از مسئولان است و برای رسیدن به این هدف شوم ظالمانه ترین تحریم ها را اعمال نموده اند و در یک جنگ روانی با در اختیار داشتن شبکه های گسترده تبلیغاتی با سیاه نمایی و بزرگنمایی مسائل کوشش می نمایند مسئولان را ناتوان در حل مسائل نشان دهند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ایلام با بیان اینکه امروز باید تراز رفتار کسانی که داعیه دلسوزی برای مردم دارند را بر عیار امید آفرینی و وحدت آفرینی در شرایط کنونی سنجید، گفت: این رویه نیکو در استان به شکل خردمندانه ای در حال انجام است و در این بین رسانه های دلسوز با درک درستی از شرایط موجود و با امید آفرینی متعهدانه در راستا وحدت، همدلی و هم افزایی حرکت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7754

به "خبرنگاران 10 امتیاز ارزیابی روابط عمومی های ایلام به رسانه های مکتوب اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10 امتیاز ارزیابی روابط عمومی های ایلام به رسانه های مکتوب اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید