خسته نباشید تلاشی در فاصله گیری از فیلم سازی تهرانی است

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران :کارگردان فیلم خسته نباشید از پدیده های مهم جشنواره سال جاری گفت: سعی کردیم در فیلم از اتوبان ها و آپارتمان های تهران فاصله بگیریم و نمایشی از سبک زندگی مردم شهرستانی داشته باشیم.

خسته نباشید تلاشی در فاصله گیری از فیلم سازی تهرانی است

محسن قرایی، کارگردان فیلم سینمایی خسته نباشید در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران ، گفت: استقبال از این فیلم بیش از حد تصور ما بود و مخاطبان جشنواره این فیلم را دوست داشتند که گواه آن تشویق های بی شمار آن ها در راستا نمایش فیلم بوده است.

وی اضافه نمود: ورود کارگردانان به موضوعات شهرستانی از جمله اتفاقاتی است که باید تداوم پیدا کند به این معنا که سینمای ایران تنها در تهران معنا نشده است و باید شاهد نمایش موضوعات و سوژه های زندگی مردم در شهرستان ها هم باشیم . به همین دلیل ما هم سعی کردیم که از اتوبان ها و آپارتمانهای تهران فاصله بگیریم و نمایشی از سبک زندگی مردم شهرستان ها هم در سینمای ایران داشته باشیم.

قرایی عنوان نمود: برای بیان تفاوت فرهنگ های ملت ها با یکدیگر نام خسته نباشید را برای این فیلم انتخاب کردیم تا شروعی برای ورود به ماجرای داستان باشد.

در حالی که فیلم سینمایی خسته نباشید با حضور دو کارگردان کار خود را به انتها رسانیده است با حذف افشین هاشمی، محسن قرایی نیز سکوت کامل نموده است.

کارگردان خسته نباشید درخصوص حذف افشین هاشمی از تیتراژ فیلم گفت: به من گفته شده در این زمینه سکوت کنم اما امیدوارم که این مشکل به زودی حل گردد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4798

به "خسته نباشید تلاشی در فاصله گیری از فیلم سازی تهرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسته نباشید تلاشی در فاصله گیری از فیلم سازی تهرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید