داستان شدن کووید 19 در لرستان

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مسابقه داستانک و داستان نویسی ماجراهای کووید 19 با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انتشارات هاویر خرم آباد برگزار می شود.

داستان شدن کووید 19 در لرستان

احمدحسین فتایی امروز 25 آذرماه، اظهار کرد: اولین دوره مسابقه استانی داستانک و داستان نویسی ماجراهای کووید 19 با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ مطالعه، ترویج و توجه به بهداشت فردی و سلامت عمومی جامعه و ایجاد بستر مناسب برای کشف استعدادهای ادبی، با همکاری معاونت فرهنگی و مطبوعات این اداره کل و انتشارات هاویر خرم آباد برگزار می شود.

وی شرح داد: بر اساس شرایط مندرج در فراخوان، علاقه مندان می توانند آثار طنز یا جدی خود را با ذکر دقیق مشخصات نویسنده شامل؛ نام، نام خانوادگی، سن و شماره تماس، حداکثر در قالب 5000 کلمه در قالب فایل word با فونت Bnazanin 13 و با رعایت قواعد نگارشی و دستوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: آثار ارسالی نباید قبلاً چاپ و یا در قالب فراخوان های دیگری ارائه شده باشند و می توان در قالب آن به نقش کرونا در تغییر برخی آداب و فرهنگ های بومی پرداخت.

فتایی اضافه کرد: تمامی افراد بالای 15 سال که علاقه مند به شرکت در این مسابقه هستند می توانند آثار خود را تا سی ام بهمن ماه به آدرس الکترونیک: [email protected] ارسال کنند.

وی بیان نمود: آثار منتخب در قالب کتابی به نام نویسنده منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8671

به "داستان شدن کووید 19 در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان شدن کووید 19 در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید