دانش آموزان نکات لازم در تردد حمل و نقل و عمومی را رعایت نمایند، آمادگی متروی تهران برای اجرای قرنطینه هوشمند

به گزارش جعبه مهر، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بر ضرورت آموزش و آگاهی دانش آموزان نسبت به رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی در زمان استفاده از حمل و نقل عمومی تاکید نمود.

دانش آموزان نکات لازم در تردد حمل و نقل و عمومی را رعایت نمایند، آمادگی متروی تهران برای اجرای قرنطینه هوشمند

علی عبدالله پور نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در تبادل نظر با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، اظهار کرد: تا کنون دستورالعمل خاصی برای قرنطینه کردن افراد کرونایی در متروی تهران نداشتیم اما بنا داریم اقداماتی را در این باره انجام دهیم.

وی اضافه نمود: در صورت صدور مجوزهای لازم برای قرنطینه افراد کرونایی در متروی تهران، کارتهای ویژه ای برای این افراد مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به وسیله گیت های مربوطه و با ماسک محافظ میتوانند وارد شوند.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بعلاوه از آمادگی متروی تهران برای اجرای قرنطینه هوشمند اطلاع داد.

ضرورت توجه والدین به تردد دانش آموزان در مترو!

عبدالله پور یادآور شد: اگر ابلاغیه ای برای اجرای قرنطینه هوشمند صادر گردد ما در متروی تهران هم تمهیدات لازم را در نظر می گیریم.

وی اعلام نمود: نظافت و ضد عفونی ایستگاهها و قطارهای مختلف طبق سایر روزهایی که در دوران شوع کرونا تا کنون گذرانده ایم انجام می گردد و این قبیل اقدامات از زمان شیوع بیماری به بعد با حساسیت و دقت بیشتری صورت می گیرد.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با توجه به اینکه طی روزهای آینده مدارس دانش آموزان باز می گردد و تردد بسیاری از آن ها در سنین مختلف به وسیله مترو صورت می گیرد، خواستار این هستیم که والدین نکات لازم مثل رعایت فاصله اجتماعی را به دانش آموزان و به ویژه به دانش آموزان کوچکتر یاد بدهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10919

به "دانش آموزان نکات لازم در تردد حمل و نقل و عمومی را رعایت نمایند، آمادگی متروی تهران برای اجرای قرنطینه هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان نکات لازم در تردد حمل و نقل و عمومی را رعایت نمایند، آمادگی متروی تهران برای اجرای قرنطینه هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید