دانلود قسمت اول سریال موچین

به گزارش جعبه مهر، سریال موچین به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری سریال جدید نمایش خانگی است.

دانلود قسمت اول سریال موچین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت اول سریال موچین اینجا کلیک کنید

در حالی که پیش تر زمان های متعددی برای پخش این سریال اعلام شده بود از هفته گذشته زمان دقیق پخش تعیین شد و اعلام شد که این سریال از 4 تیرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع میگردد، اما پخش آن باز هم به تاخیر افتاد و خاتمه قرار است قسنت اول این سزیال طنز چهارشنبه 11 تیر ماه منتشر گردد.

گروه موسیقی ماکان بند خوانندگی تیتراژ پایانی سریال موچین را برعهده دارند و این سریال با بازی بازیگران طناز سینما به زودی راهی نمایش خانگی میگردد.

امیر نوری در این سریال کمدی با گریمی متفاوت و نقشی دیدنی مقابل دوربین رفت و در بخش از سریال ایفاگر نقشی متفاوت با لباس زنانه است.

در خلاصه داستان سریال موچین آمده است:

انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر عظیم باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم... .

بازیگران سریال موچین عبارتند از:

مرجانه گلچین، حمید لولایی، شهره لرستانی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، امین چنارانی، رز رضوی، افشین غیاثی، مجید شهریاری، سعیده عرب، آشا محرابی، رابعه اسکویی، علی صادقی و امیر نوری گروه بازیگران سریال موچین را تشکیل می دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6590

به "دانلود قسمت اول سریال موچین" امتیاز دهید

1 کاربر به "دانلود قسمت اول سریال موچین" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود قسمت اول سریال موچین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید