داورزنی: می گویند قول برای المپیک نده، اما ظرفیت والیبال را بالا می دانم، برای راهنمایی تیم ملی گزینه داخلی و خارجی داریم

به گزارش جعبه مهر، رئیس فدراسیون والیبال گفت: برنامه فدراسیون این است که والیبال ایران در المپیک جزو 4 تیم پایانی باشد.

داورزنی: می گویند قول برای المپیک نده، اما ظرفیت والیبال را بالا می دانم، برای راهنمایی تیم ملی گزینه داخلی و خارجی داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا داورزنی در حاشیه بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون والیبال گفت: سعی کردیم شرایط را برای حرکت والیبال فراهم کنیم. یکی از مسائل، بحث سرمربی است. این موضوع در دستور کار است و فعلا تأمل می کنیم تا دوران کرونا تمام گردد.

وی با بیان اینکه بابد منابع را مدیریت و در زمان مناسب از مربی مناسب استفاده کنیم، بیان کرد: باشگاه ها تقریباً تمرینات خود را با پروتکل های بهداشتی آغاز کردند و ما هم بازسازی کمپ دختران و پسران را تمام کردیم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: بحث اقتصادی یک موضوع جدی برای همه فدراسیون ها است، اما فعلا در والیبال مسائل اقتصادی دغدغه نیست.

داورزنی توضیح داد: برنامه فدراسیون این است که والیبال ایران در المپیک جزو 4 تیم پایانی باشد. البته کار سختی است. شاید بعضی بگویند قول نده، ولی من ظرفیت این رشته را بالا می دانم. ما برای راهنمایی تیم ملی گزینه داخلی و خارجی داریم، ولی این کار را مدیریت می کنیم تا در زمان مناسب انجام گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6658

به "داورزنی: می گویند قول برای المپیک نده، اما ظرفیت والیبال را بالا می دانم، برای راهنمایی تیم ملی گزینه داخلی و خارجی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: می گویند قول برای المپیک نده، اما ظرفیت والیبال را بالا می دانم، برای راهنمایی تیم ملی گزینه داخلی و خارجی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید