رضایی اطلاع داد: تشکیل آموزشگاه والیبال نشسته در ایران، برگزاری دومین دوره لیگ جهانی در 2022

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، از تشکیل آموزشگاه بین المللی والیبال در ایران برای آموزش و ارتقای سطح علمی ورزشکاران و مربیان سایر کشورها اطلاع داد.

رضایی اطلاع داد: تشکیل آموزشگاه والیبال نشسته در ایران، برگزاری دومین دوره لیگ جهانی در 2022

هادی رضایی در گفت و گو با خبرنگاران، پس از حضور در مجمع دنیای پاراوالیبال اظهار کرد: این مجمع به خاطر بیماری کرونا با حضور نمایندگان 55 کشور به صورت وبینار برگزار گردید که یکی از مباحث مطرح شده در این مجمع تشکیل اولین آموزشگاه بین المللی والیبال نشسته در ایران بود. البته تفاهمنامه تاسیس آموزشگاه سال گذشته توسط کمیته ملی پارالمپیک و سازمان دنیای منعقد و قرار بر این بود که در امسال این آموزشگاه راه اندازی گردد که به خاطر کرونا راه اندازی آن به تعویق افتاد.

وی یکی از اهداف این آموزشگاه را آموزش مربیان و ورزشکاران والیبال نشسته سایر کشورها بیان کرد و گفت: با توجه به مطرح بودن والیبال نشسته ایران در دنیا، با تصمیم سازمان دنیای پاراوالیبال قرار بر این بود که با تاسیس این آموزشگاه در ایران به ارتقای سطح علمی ورزشکاران و مربیان سایر کشورها یاری کنیم.

رضایی در مورد زمان تاسیس آموزشگاه والیبال نشسته در ایران اظهار داشت: هر زمان شرایط از نظر این بیماری بهتر و امکان حضور ورزشکاران و مربیان سایر کشورها در ایران فراهم شد، آموزشگاه کارش را شروع خواهد نمود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته همچنین از افزایش تعداد سهمیه تیم های شرکت کننده در بازیهای پارالمپیک اطلاع داد و اضافه کرد: سازمان دنیای پاراوالیبال در کوشش است تا تعداد سهمیه تیم های این رشته را در پارالمپیک 2024 از هشت تیم به 12 تیم در بخش زنان و مردان ارتقاء دهد. همچنین رشته والیبال ساحلی را نیز در پارالمپیک 2028 به جمع رشته های ورزشی اضافه کند که این موضوع بستگی به تایید کمیته بین المللی پارالمپیک دارد.

وی همچنین درباره برگزاری دومین دوره لیگ دنیای والیبال که قرار بود 2020 در ایران برگزار گردد، گفت: با تصمیم سازمان دنیای پاراوالیبال این مسابفات به 2022 موکول شد که درباره میزبانی دومین دوره بحثی در مجمع صورت نگرفت، البته چون ما میزبان برگزاری بودیم به طور قطع، اولویت با ایران خواهد بود.

رضایی در خاتمه از انتخاب Barry couznner ازکشور استرالیا به عنوان رییس سازمان دنیای پاراوالیبال، خانم louis از کانادا مدیر کلاس بندی پزشکی و خانم Pavic از کرواسی در پست مدیریت توسعه سازمان دنیای اطلاع داد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8547

به "رضایی اطلاع داد: تشکیل آموزشگاه والیبال نشسته در ایران، برگزاری دومین دوره لیگ جهانی در 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی اطلاع داد: تشکیل آموزشگاه والیبال نشسته در ایران، برگزاری دومین دوره لیگ جهانی در 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید