دروازه بان تیم ملی امید: هرکسی جای ما بود از میانمار شکست می خورد

به گزارش جعبه مهر، دروازه بان تیم ملی امید می گوید شکست این تیم مقابل میانمار یک عمل منطقی بوده است.

دروازه بان تیم ملی امید: هرکسی جای ما بود از میانمار شکست می خورد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال امید با شکست دو بر صفر مقابل کره جنوبی از گردونه بازی های آسیایی حذف شد.

مهدی امینی، دروازه بان و کاپیتان تیم ملی امید اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود چون ایران و کره جنوبی از بهترین های آسیا هستند و همین امر باعث شد یک بازی سنگین در بازی های آسیایی به نمایش گذاشته گردد.

او ادامه داد: کره جنوبی فرصت های بیشتری نسبت به ما داشت اما فرصت طلایی ما در نیمه اول اگر به جای برخورد به دیرک دروازه، تبدیل به گل می شد، شاید ورق بازی بر می گشت.

امینی گفت: ما با تیم زیر 21 ساله هایمان اینجا هستیم. معتقدیم این تیم پنانسیل لازم را برای صعود به مسابقات المپیک توکیو را دارد و صد در صد آنجا می توانیم موفق عمل کنیم.

امینی در ادامه گفت: کره جنوبی با چهار تن از بهترین بازیکنان خود از لیگ انگلیس و آلمان آمده بود و با برنامه بازی می کرد اما بازیکنان ایران همگی زیر 21 سال بودند. اگر همین تیم حفظ گردد، می توانیم بعد از 40 سال سهمیه المپیک را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که باخت مصلحتی به میانمار تاثیری در روحیه بازیکنان داشت یا خیر گفت: آقای استیلی هم گفتند هر تیمی جای ما بود، این کار را می کرد و می خواست مسیر بهتری برای خودش ایجاد کند. ما اگر اول نمی شدیم، با تیم هایی مثل مالزی و پاکستان بازی می کردیم اما الان با کره جنوبی روبه رو شدیم و بعد از آن هم اگر می بردیم، باید با ازبکستان قدرتمند روبه رو می شدیم. هر کسی جای ما بود، این کار را می کرد. در ضمن باخت به میانمار خواسته تیم بود.

کاپیتان تیم فوتبال امید گفت: مردم صددرصد به آینده این تیم امیدوار باشند. کره جنوبی بازیکن 28 ساله و کره شمالی بازیکن 30 ساله داشتند. فدراسیون و وزارت ورزش از این تیم حمایت نمایند و مطمئن باشند که نتیجه می گیرد.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 168

به "دروازه بان تیم ملی امید: هرکسی جای ما بود از میانمار شکست می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان تیم ملی امید: هرکسی جای ما بود از میانمار شکست می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید