در به در به دنبال تیام!

به گزارش جعبه مهر، یکی از هواداران ایرانی استقلال برای تماشای بازی تیام در مسابقه عجمان مقابل شارجه، تا امارات رفت و درخواست دیدار با تیام را داشت.

در به در به دنبال تیام!

اقدام عجیب یک هوادار ایرانی

جدایی پر ماجرای تیام از استقلال، هنوز که هنوز است نتوانسته برخی هواداران استقلال را به نبودنش عادت دهد. هنوز هم وقتی اشتباهی از بازیکنان خارجی این تیم سر می زند، هواداران باز هم پرونده کهنه تیام را از گنجه بیرون می کشند و به خاطرش مدیریت باشگاه را متهم می کنند.

در این ماجراها اما یک نفر پیدا شده که علاقه اش به تیام فراتر از این حرف هاست. کسی که برای تماشای بازی تیام در مسابقه عجمان مقابل شارجه، تا امارات رفت و درخواست دیدار با تیام را داشت. این اتفاق حتی تعجب رسانه های اماراتی را هم برانگیخت و روزنامه البیان امارات به همین دلیل درباره او مطلبی هم منتشر کرد.

این هوادار در همین رابطه به روزنامه البیان گفته: از زمانی که برای استقلال بازی می کرد، من یکی از هواداران تیام هستم. حالا به اینجا آمدم که او را با پیراهن تیم جدیدش ببینم. بعد از تامین هزینه سفر راهی دبی شدم و به اینجا آمدم تا مسابقه تیم های عجمان و شارجه را از نزدیک تماشا کنم. بعد از بازی با تیام دیدار کردم که او هم از دیدن من در اینجا بسیار تعجب و تشکر کرد.

البته تیام هرگز در امارات نتوانست موفقیتی که در ایران به دست آورده بود، تکرار کند و بین هواداران اماراتی محبوب باشد اما هنوز خیلی از هواداران استقلال به خاطر جدایی اش از این تیم افسوس می خورند.

2- 200

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1453

به "در به در به دنبال تیام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در به در به دنبال تیام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید