دستگیری حفار غیرمجاز در مهدی شهر

به گزارش جعبه مهر، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی سمنان گفت: یک حفار غیر مجاز در روستای فولادمحله در مهدی شهر دستگیر شد.

دستگیری حفار غیرمجاز در مهدی شهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، سرهنگ ابوالقاسم کربلایی غلامی امروز پنج شنبه 22 خرداد 99 با اعلام این خبر اضافه نمود: بر اساس گزارش مردمی در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش هایی از روستای فولادمحله، یگان حفاظت مهدی شهر با هماهنگی پاسگاه فولادمحله به محل مذکور اعزام و یک نفر از حفاران غیر مجاز را در حین حفاری دستگیر کردند.

او مطرح کرد: این حفار غیر مجاز از استان های مجاور و با هدف به دست آوردن اشیای عتیقه اقدام به حفاری غیر مجاز نموده بود.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی سمنان گفت: متهم پس از دستگیری برای تشکیل پرونده قضائی و ادامه رسیدگی به پاسگاه فولاد محله منتقل شد.

او اضافه نمود: هموطنان و دوست داران میراث فرهنگی می توانند گزارش های خود را به سامانه خبری یگان حفاظت استان با شماره تلفن 31705 اعلام نمایند تا نیروهای یگان حفاظت در کمترین زمان پس از تأیید صحت و سقم گزارش و با هماهنگی نیروی انتظامی و دستور قضایی به محل مراجعه نمایند.

سرهنگ کربلایی گفت: صیانت از میراث فرهنگی در استان به دلیل گستردگی و پراکندگی آثار احتیاج به مشارکت همه جانبه هموطنان دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6404

به "دستگیری حفار غیرمجاز در مهدی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری حفار غیرمجاز در مهدی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید