دمای 11 درجه زیر صفر را برای ساخت نون. خ پشت سر گذاشتیم

به گزارش جعبه مهر، شقایق فتاحی: سعید آقاخانی با دقت بر همه جزئیات توجه دارد و بسیار جدی است در عین حال که با گروه رفاقت دارد در بازی گری بسیار سخت گیر است.

دمای 11 درجه زیر صفر را برای ساخت نون. خ پشت سر گذاشتیم

به گزارش، شقایق فتاحی بازیگر نقش نرگس سریال نون خ که خود در رشته کارگردانی تحصیل نموده درباره گویش سریال که مورد انتقاد بعضی قرار گرفته است، گفت: آداب و رسوم به تصویر کشیده شده در سریال با اداب و رسوم خطه کردنشین مطابقت دارد و جشن انار یکی از جشن های روستا های این خطه است درباره گویش باید بگویم سعی شده فارسی کرمانشاهی صحبت گردد تا همه مردم ایران از مجموعه استفاده نمایند.

او به همین دلیل ادامه داد: بازیگران از مناطق مختلف کردنشین مانند بیجار، سنندج و.. انتخاب شده بودند، اما همگی به فارسی کرمانشاهی صحبت کردند.

این بازیگر جوان درباره نقش نرگس و انتخابش توسط کارگردان اظهار کرد: به واسطه رشته تحصیلی ام سر صحنه سریال ها و فیلم های سینمایی در تهران حاضر می شدم تا کسب تجربه کنم که سر صحنه یکی از کار های سینمایی با سعید آقاخانی آشنا شدم و به گروه بازیگران خوب سریال پیوستم. نرگس زن معلم روستا است که برایم بسیار جذاب بود.

فتاحی درباره شرایط سخت فراوری شرح داد: هوا بسیار سرد بود گاهی 11 درجه زیر صفر را تجربه کردیم، اما امروز که بازخورد سریال و علاقه مخاطب را می بینم خستگی کار را فراموش کردم.

بازیگر نقش نرگس که پیشتر در یک تله فیلم بازی نموده در ادامه گفت: سعید آقاخانی کارگردان فوق العاده ای است، کار پر بازیگر بود، اما وی با دقت بر همه جزئیات توجه داشت و بسیار جدی است در عین حال که با گروه رفاقت دارد در بازی گیری بسیار سخت گیر است.

منبع: میزان

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5876

به "دمای 11 درجه زیر صفر را برای ساخت نون. خ پشت سر گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای 11 درجه زیر صفر را برای ساخت نون. خ پشت سر گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید