رمان نو رولینگ پرفروش شد

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - اثر نو خالق دنیای فانتزی هری پاتر صدرنشین لیست پرفروش ترین کتاب های انگلیس شد.

رمان نو رولینگ پرفروش شد

به گزارش ایرنا از مجله بوک سلر، رمان خوک کریسمس (Christmas Pig) نوشته جی. کی. رولینگ در اولین هفته انتشار 60 هزار و 10 نسخه فروش کرد و در صدر لیست 50 کتاب پرفروش انگلیس ایستاد. این کتاب شانزدهمین اثر از رولینگ است که صندلی نخست این لیست را از آن خود می نماید و از سال 1998 تا به امروز هشتادوپنجمین هفته ایست که این نویسنده مشهور در صدر لیست پرفروش ترین هاست.

خوک کریسمس یک کتاب کودک با شخصیت های تازه است که داستان پسر بچه ای به نام جک و عروسک گمشده اش را روایت می نماید. این کتاب 12 اکتبر (20 مهر 1400) همزمان به زبان های مختلف در 20 کشور دنیا منتشر شد.

در بیانیه انتشارات اسکولاستیک درباره این کتاب آمده است: شب کریسمس شب معجزه است، شبی که همه چیز در آن جان می گیرند حتی اسباب بازی ها. عروسک تازه جک، خوک کریسمس، نیز یک نقشه جسورانه دارد: این دو در سفری جادویی در پی یک گمشده می فرایند تا برترین دوست جک را نجات دهند.

جی. کی. رولینگ با مجموعه کتابهای هری پاتر به معروفیت دنیای رسید اما پیش از آن نیز با نام مستعار رابرت گالبریت رمان های کارآگاهی می نوشت. این نویسنده 55 ساله انگلیسی چندی پیش اولین کتاب خود در ژانر کودک را با عنوان ایکاباگ به صورت آنلاین و رایگان در اختیار علاقه مندان قرار داد. رولینگ نوشتن این کتاب را همزمان با تکمیل مجموعه هری پاتر شروع کرد و تصمیم داشت آن را پس از انتشار هفتمین و آخرین کتاب از این مجموعه، روانه بازار کند. اما بعدها از تصمیم خود عقب نشینی کرد و پیش نویس این کتاب را برای نزدیک به یک دهه کنار گذاشت. نسخه کامل چاپی، الکترونیکی و صوتی ایکاباگ پایان ماه نوامبر (آبان-آذر) به زبان انگلیسی منتشر شد و رولینگ تمام سود حاصل از فروش این کتاب را به گروه هایی که از شیوع کرونا خسارت دیده اند، اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10952

به "رمان نو رولینگ پرفروش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان نو رولینگ پرفروش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید