ساحل کارون پوکت

به گزارش جعبه مهر، یکی از سومین سواحل طولانی و بسیار زیبا و دیدنی بزرگ ترینم جزیره تایلند ، ساحل کارون است که در امتداد تپه ای در شمال ساحل کاتا قرار گرفته است.کارون به سه قسمت عمده مراکز خوراکی و رستوران ها ، مراکز خرید و تفریحی و معبد زبایی در اطراف ساحل تقسیم شده است که این ساحل را به دیدنی ترین منطقه طبیعی در تایلند با دارا بودن تمامی امکانات لازم برای یک سفر راحت تبدیل نموده است.

ساحل کارون پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

این ساحل دارای درختان زیبا و بلند نخل و صنوبر و هم چنین دارای ماسه های سفید و نرم برای قدم زدن یا حمام آفتاب و دریایی روشن و زلال برای شنا و غواصی در اعماق این ساحل است تا با زیبایی بکر این جزیره از نزدیک روبرو شوید و نهایت لذت را ببرید.

پوکت بزرگ ترین جزیره تایلند است که بعد از یک پرواز طولانی و گران به این جزیره میرسید که بهترین مزیت این جزیره را میتوان ارزان بودن آن به شمار آورد. در این ساحل قیمت هتل ها و رستوران ها و مراکز تفریحی بسیار مناسب و ارزان بوده و برای جابجایی میتوانید از تاکسی ها که قیمتی مناسب دارند بهره ببرید.

ساحل کارون در سواحل غربی جزیره زیبای پوکت و متصل به دریای آندامان واقع شده است.دریایی زلال که لذت شنا و غواصی و کشف طبیعت بکر این سواحل را دو چندان نموده است.

میتوانید در ساحل به استراحت و حمام آفتاب و نوشیدن نوشیدنی های استوایی بپردازید یا به مراکز تفریحی این جزیره یعنی آکواریوم ، باغ وحش و معبد چالونگ رفته و لذت سفرتان را دو چندان کنید.

این ساحل با دارا بودن آب و هوایی گرمسیر که از آبان تا فروردین خشک و از اواخر خرداد تا اواخر شهریور بارانی است از جمله محبوب ترین سواحل این جزیره به شمار میرود که روزهایی آفتابی و لذت بخش و عصرهایی بارانی را دارا می باشد.

از جمله لذت های دیگر این ساحل برای مسافران تور تایلند میتوان به قایق های چوبی پارویی آن اشاره نمود.

منبع: ای تایلند
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1952

به "ساحل کارون پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساحل کارون پوکت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل کارون پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید