سامسونگ چهار گوشی هوشمند تاشو روانه بازار میکند

به گزارش جعبه مهر، گزارش جدیدی از یک رسانه کره ای به نقل از سامسونگ می گوید چهار دستگاه تلفن هوشمند تاشو در سال 2021 منتشر خواهد شد. گزارش شده است که این مدل ها از دو مدل Z Fold و دو مدل Z Flip تشکیل شده است.

سامسونگ چهار گوشی هوشمند تاشو روانه بازار میکند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به دنبال گزارشاتی مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد تولید نسخه گلکسی نوت خود را متوقف کند، این شرکت در نیمه اول سال پرچمداران گلکسی S را به بازار عرضه خواهد کرد، با این انتظار که سامسونگ در نیمه دوم گوشی های پرچمدار تاشو را منتشر کند. پیش بینی می شود جایگزین شدن سری نوت سامسونگ با بالاترین رده گلکسی S21 که با پشتیبانی از S Pen ارائه می شود، موفقیت آمیز است.

سامسونگ دو جانشین گلکسی Z Fold2 و جانشین گلکسی Z Flip را معرفی خواهد کرد. به احتمال زیاد همسو با طرح نامگذاری سامسونگ، نام این محصول جدید Z Fold3 باشد، سامسونگ ممکن است مدل های دیگر را Z Flip3 نامگذاری کند. این دو ممکن است با ویژگی ها و عملکرد متفاوت ارائه شوند. انتظار می رود تمام گوشی های گلکسی Z با پشتیبانی از 5G وارد بازار شوند. گفته می شود تولید انبوه در ماه آگوست آغاز می شود.

این گزارش بیان نمود که سامسونگ قصد دارد از پشتیبانی قلم S از سطح بالاتر Z Fold3 استفاده کند، که بسیاری از طرفداران از اولین نسخه گلکسی Fold امیدوار به دریافت آن هستند. متأسفانه، نمایشگر های Folds نسل اول و دوم بسیار شکننده هستند و نمی توانند از این نوع ورودی پشتیبانی کنند؛ بنابراین باید دید که سامسونگ چگونه می تواند نمایشگر را با دوام تر کند و آیا می تواند برای Z Fold3 به آن دست یابد یا خیر.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8588

به "سامسونگ چهار گوشی هوشمند تاشو روانه بازار میکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ چهار گوشی هوشمند تاشو روانه بازار میکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید